Jeg sidder og overvejen tanken om at til et andet shopsystem. I øjeblikket har jeg opencart 1.5.4.1 men synes ikke rigtig det virker. Mange af problemerne kan man betale sig fra, men det bliver for dyrt i længden. Jeg har blandt andet disse problemer: Man kan ikke logge ud da man får en fejl om cookies. Man skal lave en bruger og være logget ind for at kunne tilmelde sig nyhedsbrev. Og nej tak til nyhedsbrev er desuden default som ikke kan ændres. Man skal igennem 6 stadier for at kunne få lov at betale. Jeg synes design og den administrative del fungere fint. Lige nu hælder jeg mest til at skifte til prestashop men kan ikke se om man kan få det på dansk uden at betale for det. Hvilket shopsystem har I? Hvad er der af fordele og ulemper? Hvad kan i anbefale? |
Hej.
Bruger selv opencart.
Det er rigtigt at et par af de ting du nævner koster. - Det beløber sig nok til mellem $40 og $50 i alt.
Den med cookie undre mig, da OpenCart ikke i sig selv skulle have det problem. - Har du prøvet i forumet?
Uanset hvad du vælger vil der være moduler du skal betale for.
Hvis jeg kan hjælpe med noget omkring OpenCart, siger du bare til. - De andre systemer kan jeg ikke hjælpe med.