Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget koster det at starte en webshop med tøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer!

Jeg går med tanker om at starte en webshop hvor jeg vil sælge tøj sko og accessories til kvinder.

Men hvor meget skal jeg regne med det koster mig at skaffe varerne? Snakker vi 70.000, 100.000, 200.000? 

Og hvor vil I anbefale at søge lån til hele denne rejse? Jeg tænker, har jeg overhovedet en chance hos banken. Jeg er 21 år og studerende, med en mindre formue til hjælp.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 12:26

Hej Promich

Jeg vil sige at det er svært at starte en tøj butik op på nettet, der er mange af dem og det er dyrt ( hvis du skal have et bredt sortiment )

Hvis du kan holde dig på et lille sortiment og bygge ud der fra burde det ikke være det største problem. Selve opgaven er at du skal have xs Small medium large Xl af hver variant. Jeg fandt på et tidspunkt sådan en side der sælger kjoler fra tyskland af. Super billige og pæne.

smider 3 links til dig i en pm så kan du sku selv se hvor mange fest kjoler du skal have hjem :)

Giv den gas og bliv god

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:28

Hejsa

Fedt, at du gerne vil i gang med en webshop :)

Hvis du mener, at banken ikke er en mulighed, så er Amino Kapital måske stedet, hvor du skal forsøge dig. Lige nu ligger der en halv milliard kroner hos Amino Kapital, som er parat til at blive lånt/investeret i virksomheder. Prøv at kigge der. :)

Venlig hilsen

Anders Helbo Sørensen

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 17. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:25

Tak for super gode råd begge to! :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)