Hej, Vi ønsker at starte et parkerings firma, og i den forbindelse ønsker vi kontakt til personer som kender til denne forretnings type. |
Kan I specificere hvad I vil vide?
Kan I specificere hvad I vil vide? |
Venligst
Brian Phillip
Hej Klaus, Jeg ved udmærket godt, at dette er et gammelt indlæg. - Men fik du nogensinde svar op dit spørgsmål? - Jeg står nemlig i samme situation som du. MVH. Razers |
Nej desværre ikke. Men hvis du har lyst kunne vi se om vi kunne finde ud af noget sammen. |
Hvad søger I hjælp til? |
Venligst
Brian Phillip
Jeg tror, at de vil vide hvordan man kommer i gang. Hvordan man laver aftaler med firmaer som kunne være interesseret i ens ydelse |
Jeg har kun et at sige "så lad da vær" - vi behøver ikke flere parkeringsvagter der går rundt og forpester vores hverdag! At være parkeringsvagter er jo ikke et job!!! puha, så kom jeg af med noget af mine galle - jeg kan ikke lide P-vagter |
Mads: Private parkeringsselskaber finder du kun på private områder. Så hvis du ikke bryder dig om dem, kan du jo bare lide dig væk fra de ejendomme! |
Venligst
Brian Phillip
Folk kan da bare parkere ordenligt. Et fint eksempel er på en gammel arbejdsplads, hvortil der kommer en bil og vil parkere, men hvor man ikke må holde før efter 10, det var vedkomne da ligeglad med, hvilket resulterede i, at den lastbil som skulle komme og aflevere varer, måtte holde i kørebanen og derfor spærrede al trafik. Tumpen måtte vente 1,5 for at komme ud, fordi han ikke orkede at gå sølle 5M... |