Tak for rettelsen Frands! Men ihvertfald er det standard på centos5,6 minimal at det subsystem er slået til (Ihvertfald det jeg har oplevet).
Det er standard på de fleste dists.. Men CentOS 5.6? Den er jo håbløst outdated. CentOS 5 er i release 5.9, men hvorfor lave nogle nye deployments på 5? CentOS 6.4 er pt. stable 6 release og har trods alt 3 års længere levetid før EOL ift. 5.
Tak for rettelsen Frands! Men ihvertfald er det standard på centos5,6 minimal at det subsystem er slået til (Ihvertfald det jeg har oplevet).
Det er standard på de fleste dists.. Men CentOS 5.6? Den er jo håbløst outdated. CentOS 5 er i release 5.9, men hvorfor lave nogle nye deployments på 5? CentOS 6.4 er pt. stable 6 release og har trods alt 3 års længere levetid før EOL ift. 5.
Centos5,6 (som centos 5, og centos 6), dårlig opsat! sorry
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Status: Tilslutter til ec2-xx-xxx-4-84.eu-west-1.compute.amazonaws.com... Respons: fzSftp started Kommando: keyfile "C:\Users\TMC\Downloads\TMCNY2.ppk" Kommando: open "minEMAIL@2-xx-xxx-4-84.eu-west-1.compute.amazonaws.com" 22 Kommando: Stol på ny værtsnøgle: Én gang Fejl: Disconnected: No supported authentication methods available (server sent: publickey) Fejl: Kunne ikke forbinde til server Status: Venter på at prøve igen... Status: Udsætter forbindelse i 1 sekund på grund af tidligere mislykkedes forbindelses-forsøg... Status: Tilslutter til ec2-xx-xxx-4-84.eu-west-1.compute.amazonaws.com... Respons: fzSftp started Kommando: keyfile "C:\Users\TMC\Downloads\TMCNY2.ppk" Kommando: open "minEmail@2-xx-xxx-4-84.eu-west-1.compute.amazonaws.com" 22 Kommando: Stol på ny værtsnøgle: Én gang Fejl: Disconnected: No supported authentication methods available (server sent: publickey) Fejl: Kunne ikke forbinde til server
HAr prøvet filzilla og WinSCP kommer med ovenstående men no luck.
Det eneste jeg skal ind og gøre er at åbne cache så Pluginet Download Manager" ikke siger download-manager/cache/must have to be writable!