Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilken platform ville i vælge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Står overfor valget imellem flere platforme/software cms til en webside/webshop. Har kig på Concrete5, joomla, prestashop og wordpress.

Websiden skal primært være enkelt opbygget med mulighed for både at sælge produkter, services og præsentere firmaet.

Jeg har en grafiker tilknyttet som kan hjælpe med design, men tænker på, hvad vil være bedst, nemmest at designe tema til og muligheder for ekstra moduler og ikke mindst mest seo venligt?

Som sagt har jeg kig på disse 4, men er åben overfor andre forslag.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan kun udtale mig på vejne af PrestaShop, som jeg har rodet med de sidste 3 år og det er et super nemt open-source shop-system. Det er virkelig nemt at administrere, selvom man måske ikke har noget erfaring indenfor shop området.

Der findes et utal af forskellige theme's nogen pænere end andre, og mange forskellige moduler, som kan stille hver en lyst.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 44
Fra  Digitalist ApS Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på www.shopify.com. Det er nemt og relativt billigt at komme i gang med (kan altid opgraderes senere). Der har du det hele indbygget i ét system - webshop, cms og blog funktionalitet, hvorimod i f.eks. Joomla, Wordpress og concrete5 som er egentlig cms med webshop som et modul og omvendt for prestashop. De er allesammen rigtig fine løsninger, men ulempen kan blive samspillet mellem selve platformen og 3. parts moddulet/shoppen ifm. opdateringen osv. Derfor er der gode fordele i at have alle funktionerne samlet i én løsning som shopify. Derudover er Shopify et rigtig lækkert og nemt system :)

Held og lykke med det

Allround webninja hos digitalist.dk og WPBuddy.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil helt klart vælge WordPress, da det er et nemt og simpelt CMS, hvor du kan få hjælp fra mange, hvis du ikke kan google dig frem til eventuelle spørgsmål.

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge Redshop til Joomla, det kommer med utrolig mange features. Men kun hvis du vil have mange produkter. Er det kun et mindre antal produkter ville jeg vælge woocommerce, som er en Wordpress løsning. De andre du nævner har jeg ikke erfaringer med.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Drupal selvfølgelig. Der er masser af frivillige og professionelle personer tilknyttet og mindst lige så mange gratis moduler og temaer. Derudover er kernen super robust og vedligeholdelsen er super nem med Drupal Shell (drush).

Vh. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wordpress ville være mit umiddelbare bud. Det er det mest brugte CMS. Det er intuitivt. Og alle stort set alle behov, man har, har andre haft før, så de er dækket ind af et godt udvalg af plugins.

Men jeg hører også mange, der er glade for Shoporama-løsningen som er skabt af e-handels-/søgemaskineoptimerings-/analysefolk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
AndersMøller:

Jeg vil helt klart vælge WordPress, da det er et nemt og simpelt CMS, hvor du kan få hjælp fra mange, hvis du ikke kan google dig frem til eventuelle spørgsmål.



Jeg er enig med Anders. Wordpress og Woocommerce er er simpelt og lækkert at arbejde i.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)