Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FORÅRSTILBUD - Hjemmeside 799,- Webshop 2299,- Logodesign 699,-

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:

Martin Dyrhøj:
Det lyder umiddelbart som nogle rigtig gode tilbud. Jeg søger pt. et banner, men jeg vil da indrømme at overstående banner afskrækker mig. Hvis det er standarden, synes jeg prisen er for højt sat. Jeg ved godt, at dette banner bare er et reklamebanner for dine tilbud, men synes godt du kunne have arbejdet meget mere med det, for kvaliteten er lav efter min mening.

Hej Martin :) 

Du kan se lidt referencer på banner, på min hjemmeside retromedia.dk 

- Det er selvfølgelig smag og behag, men tænker du på kvaliteten, eller indholdet? Kvaliteten skulle i hvert fald ikke være ringe? 

Men du er velkommen til at skrive til mig på mail: kontakt@retromedia.dk - Så finder vi ud af noget, og du betaler jo først, når du er tilfreds. 

God weekend til dig også. 

Den reklame du har lavet, som Martin henviser til ER ringe - grinagtigt ringe.

- Det burde du kunne gøre bedre. Specielt når du nu har de priser som du har - så forventer man som kunde også lidt mere.

... Lav en ny, og brug lidt mere tid på det. Så er jeg sikker på at du også får flere henvendelser Yes

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertil Boisen:

Den reklame du har lavet, som Martin henviser til ER ringe - grinagtigt ringe.

- Det burde du kunne gøre bedre. Specielt når du nu har de priser som du har - så forventer man som kunde også lidt mere.

... Lav en ny, og brug lidt mere tid på det. Så er jeg sikker på at du også får flere henvendelser Yes

Den vil jeg tage til mig, tak for rådet! 

God weekend. 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)