Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort Webshop - Hvilket system? kan du lave den ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg er pt igang med at få lavet en stor webshop af nogle fra Indien. Jeg må ærligt indrømme at jeg er træt af at vente, og jeg er begyndt at tvivle på deres færdigheder. De lavede webshoppen jo jo, men alle de funktioner jeg havde sagt den skulle kunne fungere ikke ordenligt.

Min Side er www.DrohseSalg.dk den skal sælge kontorartikler og jeg har altså over 8000 produkter.

Jeg tvivler også på Opencart som en god nok den størrelses orden, produkt håndteringen virker uoverskuelig. ( er der en shop hvor man kan importere produkter via Excel også der efter indsætte de manglede detaljer ? dette ville spare mig for SYGT langt tid. )

Jeg søger faktisk også et uforpligtet tilbud på en Shop som ligner den jeg allerede har i udseene men som fungere optimalt.

Krav: ( der er flere, men dette er de funktioner som jeg ikke kan få i udlandet )

Jeg skal kunne oprette grupper som får fast pris: Fx : Indkøbs pris x 50% = til gruppe 1         og I pris x 60% = til gruppe 2 - Ud over at skulle kunne have faste procent rabat prisen skal der kunne oprettes faste nedsatte prisen på selve kunden så hvis jeg aftaler at kunden skal have de kugle penne til 1 kr så skal de have det fast :)

Alle priser skal vises uden Moms og i kurven inden betalingen skal der tillægges moms.

Hvis der ikke angives et antal i lager skal der være ubegrænset varer på lager.

et godt system som kan håndtere 8000 produkter, som smider produkterne ind under hver kategori så der ikke er en mega lang liste med produkter ( dette gør min nu )

For ikke at lave tråden til en bud krig beder jeg jer pænt om at sende en privat besked med tilbudet.

Mvh Mike Drøhse Jensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)