Jeg er i gang med at lave mit community: MeeWork.com, men det køre utroligt langsomt. Jeg bruger Wordpress. Lige så snart jeg kommer over 10 plugins begynder hastigheden at dale voldsomt. Jeg har i øjeblikket Meebox.net som webhost, og jeg har et af de billige webhoteller til 10kr. om måneden. Kan det have noget at sige? Jeg tænker på at opgradere til et Pro Hotel. I kan prøve at gå ind på min side og klikke lidt rundt. Jeg har en 30/2 mb/bit forbindelse, så det burde jo ikke være min egen forbindelse, som er for langsom. På forhånd tak for hjælpen. |
Thomas :Jeg er i gang med at lave mit community: MeeWork.com, men det køre utroligt langsomt. Jeg bruger Wordpress. Lige så snart jeg kommer over 10 plugins begynder hastigheden at dale voldsomt. Jeg har i øjeblikket Meebox.net som webhost, og jeg har et af de billige webhoteller til 10kr. om måneden. Kan det have noget at sige? Jeg tænker på at opgradere til et Pro Hotel. I kan prøve at gå ind på min side og klikke lidt rundt. Jeg har en 30/2 mb/bit forbindelse, så det burde jo ikke være min egen forbindelse, som er for langsom.
På forhånd tak for hjælpen.
Wordpress med så mange plugins er som regel ikke nogen elegant lille fræk sag at skal køre for serveren, den er sikkert tung både kode- og databasemæssigt, så det undrer mig ikke så meget at den bliver sløv - slet ikke, hvis du ikke bruger noget caching.
Prøv evt. at lave noget profiling for at finde frem til hvorfor den er langsom http://wordpress.org/extend/plugins/p3-profiler/