Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side SPØRGSMÅL

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har et spørgsmål angående mit domæne. Jeg har læst en masse guides omkring Affiliate marketing, alle artiklerne påpeger at det er meget vigtigt at ens domæne, har mange månedlige søgninger på google. Jeg har valgt et domæne der er meget unikt og som selfølgelig ikke har nogle søgninger på google, fordi der simpelthen ikke er nogle der søger på det. Mit spørgsmål er nu, om i synes det er en god ide, og om i tror jeg stadig kan få besøgende på siden? og om ikke andet, kan man så ikke hente lige så mange besøgende ved at skrive gode artikler med gode søgeord og gode titler? 
Alexander Sterler 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:01

Jeg vil heller have et domæne med 100 søgninger og 30 konverteringer end 10.000 søgninger med 2 konverteringer.

Hvis du forstår hvad jeg mener. Det er bare at kaste sig ud i det, og så må du se om det kaster noget af sig Big Smile

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:06

Forstår godt hvad du mener, men mit domæne har slet ingen søgninger fordi det er ikke noget man søger på. Men for at bruge rawgirls.dk som vandt affiliate dm, det er jo heller ikke mange søgninger om måneden men de fik jo stadig indtjent 50.000 på et halvt år. så man kan vel hente lige så mange læsere på gode artikler med gode søge ord ?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:18

Domænenavnet har ikke så meget med antallet af besøgende at gøre. Hvis du optimerer siden korrekt til et emne folk søger efter, så er det ligemeget hvad domænet hedder.

Du skal optimere efter det ord eller den søgesætning, der kommer tættest på det din side handler om / hedder.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:10

Hvis vi snakker om et helt nyt domæne så bare vent. Du skal nok komme op i søgningerne hvis du bygger dit site ordentligt.

Der er vist kun ganske få der lige falder over et domæne med mange søgninger på fra dag et Big Smile

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:31

Jens Andersen:
Domænenavnet har ikke så meget med antallet af besøgende at gøre. Hvis du optimerer siden korrekt til et emne folk søger efter, så er det ligemeget hvad domænet hedder.

Det er ikke korrekt. Exact match domains har mindre effekt end tidligere, især hvis der ligger en tynd side på domænet, men for nogle nicher kan det bestemt være en fordel hvad domænet hedder, og det er dermed ikke ligemeget.

Domænenavnet kan sagtens have stor indflydelse på hvor mange besøgende der kommer og hvor nemt det er at optimere til en specifik søgning. Valget omkring EMD kommer lidt an på om man ønsker at lave en smal nicheside der er meget fokuseret på en bestemt søgefrase, eller man ønsker at tiltrække søgninger på en masse forskellige ord og fraser.

Fra Korsør
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 16:11

Kort sagt er det ikke noget, du behøver at bekymre dig særligt meget over længere Alexander. 

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)