Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis I sparede 100.000 kr. op hvert år

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville de første par år købe massevis af maling for dem, da det er der, hvor jeg får den bedste forrentning, når der bliver købt store restpartier. Derefter ville jeg nok placere dem i virksomhedsobligationer eller en indlånskonto hos en bank.

Men først og fremmest maling.

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Farvehandleren:
Men først og fremmest maling.

Wink Hvad skulle være det geniale ved det ?

Og hvilken forrentning kunne investor forvente på årsbasis ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

fireman:
Og kan man egentlig uden videre hæve sine penge, hvis de står på en højrentekonto?

Man kan hæve penge når som helst, men det betyder så en dekort (en straf) på renten. Bankerne håndterer det forskelligt, så snak med dem om det før du laver en aftale.

 

Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg kan heller ikke se det geniale i den med malingen.

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu handler jeg jo med restlagre af maling og det er oftest 5 og 10 paller jeg køber- derfor er vores priser lave. Vores erfaring er, at jo mere vi har - jo mere sælger vi til vores forskellige kunder. 

Det er vel samme princip, som når man investere i guld.

 

mvh

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Farvehandleren:
Det er vel samme princip, som når man investere i guld.

Ja kan man sammenligne guld og maling, så kan alt hvis lade sig gøre ? og ingen kunst og tjene penge Wink

Men så let er verden nu ikke.

Jeg vil i alt ydmyghed fraråde tråd starter i at investerer i paller af maling.

Risikoen for at få solgt malingen til de erhvervede indkøbspriser er latent risikofyldte. Også i lyset at et større antal webbutikker med lave priser.

Kig bl.a. til http://www.malbilligt.dk/

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

BitCoins, uden tvivl. Der er så meget potentiale i den valuta, og jeg er overbevist om det kommer til at stige helt enormt :-)

Man kan så diskutere risikoen, som er lidt stor. Dog er sandsynligheden for at investeringen stiger 20-50+ gange er i hvert fald ikke helt lille.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Farvehandleren:

Jeg ville de første par år købe massevis af maling for dem, da det er der, hvor jeg får den bedste forrentning, når der bliver købt store restpartier. Derefter ville jeg nok placere dem i virksomhedsobligationer eller en indlånskonto hos en bank.

Men først og fremmest maling.

HAHAHAHAHA Maling, ja så har man sgu hørt den med.

VI VIL HAVE MALING PÅ RÅVAREBØRSEN Smile

Det er det nye guld

ps. efter at have grint af, så kan jeg selvfølgelig godt se det fornuftige i det for dig farvehandleren, men tvivler på at det er det bedste for Fireman Smile

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mere ment som at man skal investere i noget, som man kender til. Nu kender jeg eksempelvis til maling og sælger massevis af det, så for mig ville det være godt.  

Er man ejendomsmægler, så ville man investere i huse/ fast ejendom, da man kender noget til dette.  Ligesom en antikvitethandler vil antikviteter.

Jeg sælger selv billig maling i www.kcaj.dk og jeg må sige, at fortjenesten er god, selvom vores priser er noget lavere end malbilligt.dk   Vi tjener ikke så meget pr. spand, men vi sælger en del, syntes jeg.

Min konklusion var: Investere kun I noget, som du selv forstår og kender til.

 

 

mvh

 

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det tråd starter der bad om råd & vejledning.

fireman" skrev dette indlæg: i går kl. 15:36:

" Hvis I sparede 100.000 kr. op hvert år af jeres lønindkomst, hvordan ville I så investere dem, så I kunne tjene mest muligt på det og samtidig løbe den mindste eller ingen risiko? "

Og ikke en diskussion omkring maling eller ejendomsmægler eller noget helt femte.

Kan du ikke lave et link til din side, hvor I/du er billigere end mal billigt eller andre i samme kvalitet. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)