Jeg har haft 2 leverandører og bruger det jo stadig. Egentlig vil jeg anbefale dig måske at kontakte en 5 stykker og danne dig et view. Behov kan også være meget forskellige fordi jeg jo hver dag skal have transporteret fyrværkeri til butikkerne, så det kan selvfølgelig også have en effekt på prisen.
Jeg kan sige dig så meget. Et element er prisen, men find en leverandør du finder troværdig. Det er meget typisk at det ender med at du rent faktisk ikke får præcis de varer du har bestilt. Hertil er flere af leverandørene håbløse omkring levering, fordi der jo netop er run på den sidste uges tid. Hertil er det standard at leverandørerne kræver en bankgaranti for det bestilte, denne skal typisk være lavet nogen måneder forinden, typisk omkring okt/nov.
Lige nu lurer jeg lidt på en alternativ ny leverandør så det ville være forkert at give dig navne. Hvis du skal have run på så er det en god ide at etablere hjemmeside nu og begynder på Seo og artikler på denne, så er du lettere tilgængelig når det rykker til December, ellers skal du bruge alt for mange penge på reklamer og den slags og så æder det dit overskud.
Hvis du laver en hjemmeside så lav en eventuelt guides og fortæl en masse om sikkerhed og den slags, så findes du troværdig og google vil elske det og kunderne vil formentligt vælge dig fremfor en prisbomber. Vi valgte i år at have et smallere sortiment af større ting, det gør kunderne har nemmere ved at vælge, vi får ikke udsolgt og fyrværkeriet er sikkert og flot og kunderne er glade....
Jeg deler gerne flere informationer med dig da du i mine øjne ikke er en konkurrent, jeg tror dine konkurrenter er de store etableret som reklamere på TV og sælger ud i de store telte.....Jeg tror dog ærlig talt det begynder at blive en rigtig svær branche, selv Netto sagde mig bekendt sidste år Stop, men det gør selvfølgelig også at der et markedet til dem som holder ud i sidste ende.....