Så længe du din applikation, kun bruger deres managed services så har de ansvaret for det underliggende, så snart du laver dit eget image har du selv ansvaret.
Hvis du skal ud i eget image, kan du evt. bruge RightScale de leverer og opdaterer images, til både Azure, Amazon og flere.
Glemte iøvrigt før at skrive at vi idag, er har et skab hos Siminn i Tåstrup.
Super. Mange tak for graverierne, det sætter jeg stor pris på.
Må indrømme, jeg har et godt øje til Dediserve, primært på grund af deres meget lave prissætning af cpu-cycles. 1 Intel Xeon X5670 2.93Ghz core for 5 euro per måned. Så bli'r det vist ikke meget billigere.
Til gengæld ser det ud til, at de kun tilbyder reaktiv management, hvor jeg har brug for proaktiv management.
Det er ikke just et transparent marked, må man sige...
Må indrømme, jeg har et godt øje til Dediserve, primært på grund af deres meget lave prissætning af cpu-cycles. 1 Intel Xeon X5670 2.93Ghz core for 5 euro per måned. Så bli'r det vist ikke meget billigere.
og det må være slicet da det er 720 europr år for en dual cpu server
og det må være slicet da det er 720 euro pr år for en dual cpu server
Good pint!
de skriver dog der ikke er en overcommit , så det må være på tingende rundt om de tjener på , men ser ret lækkert ud fedt man kan tilvælge fusion mm
Good pint!
de skriver dog der ikke er en overcommit , så det må være på tingende rundt om de tjener på , men ser ret lækkert ud fedt man kan tilvælge fusion mm
Problemet er, at det skriver alle. Det er ret frustrerende ikke at kunne se, hvor meget cpu-kapacitet man rent faktisk køber.