jeg skal bruge en hjemmeside til min nye forretning, og den skal til at starte med være simpel (og billig), men samtidig se professionel ud. Jeg har ingen erfaring med html og anden programmering. Jeg har set at man på eks. www.one.com kan lave hjemmesider uden brug af programmering, og det virker oven i bøbet billigt.
Er der nogen, der har erfaringer med dette eller andre steder, hvor man kan lave en god hjemmeside til en billig penge?
Er der nogen, der har erfaringer med dette eller andre steder, hvor man kan lave en god hjemmeside til en billig penge?
Hvis du kan bruge et par timer på at sætte dig ind i "Wordpress" var det måske en ide at oprette et webhotel hos webhosting.dk, det koster kun 45 kr inkl. et .dk domænenavn. One.coms designer er som sådan fin nok (kender ikke rigtigt noget til den), problemet er bare at den ikke er så avanceret at du kan bygge videre på den i fremtiden med eksempelvis et shopmodul, online betaling osv. Du ender med en statisk og rimelig pæn side som du så bliver nødt til at skrotte for at lave en helt nu. One.com har desværre ikke 1 klik installation af Wordpress på deres system hvilket du får hos webhosting.dk, Wordpress er ligeledes på Dansk.
Alternativt er der flere danske udbydere af hjemmesidesystemer, de har dog samme problem som ovenstående mht. fastlåsning til et system der ikke/eller er svært at, bygge videre på.
Det er klart Wordpress, du skal have fat i så :-) Køb et domæne og tilhørende webhotel, hvor du installerer Wordpress. Det er super nemt at opdatere siden samt at designe den ved uendeligt mange forskellige Wordpress-temaer.
er enig med søren bortset fra jeg ville bruge meebox som host de har online chat hvor du kan få direkte suport og de har også en brugerflade der er super til nybegynder
jeg skal bruge en hjemmeside til min nye forretning, og den skal til at starte med være simpel (og billig), men samtidig se professionel ud. Jeg har ingen erfaring med html og anden programmering. Jeg har set at man på eks. www.one.com kan lave hjemmesider uden brug af programmering, og det virker oven i bøbet billigt.
På forhånd mange tak!
mvh
Anders
Hej Anders,
Du skal være velkommen til et kig forbi vores produkter. Vi har fornylig lanceret en website builder som en del af vores billige webhoteller, så du kan lave din egen hjemmeside uden nogen form for kendskab til programmering. :-)
Hvis du har spørgsmål, så er du velkommen til at skrive her eller fange en af mine flinke kollegaer på vores live-chat!
Hej Anders.. Ligesom de andre ville jeg også anbefale Wordpress. Har dog også hørt rigtigt godt om bigcommerce, så syntes du skal tjekke det ud.. Er vidst også ret billigt1