Min bror og jeg sidder og kigger efter annoncører på de forskellige sider som partner-ads og tradedoubler mfl., som sælger rc udstyr, men det er tilsyneladende svært at finde? Vi har kigget på euroads, tradedoubler og partner-ads... Tilsyneladende uden held.
Er der noget eller nogen vi misser? Vi er interesserede i flere annoncører :-)
Jeg synes det er superfedt at du er så deltagende i diverse debatter herinde selvom du må være en travl mand :-) jeg har kigget på dine links og der er nogle fine varer, men vi søger også nogle butikker med nogle modeller i den lidt dyrere ende til entusiasterne. Vi vil dog gerne ramme bredest muligt.
Jeg vil forsøge at tage kontakt til nogle forretninger og høre om de kunne være interesserede i at lave nogle annoncer gennem dit netværk. Ville det mon kunne hjælpe hvis jeg også giver dig navnene på butikkerne eller virker det bedst hvis vi selv opsøger dem? Hvad er dine erfaringer?
Andre må også hjertens gerne byde ind hvis vi har overset nogle annoncører :-)
Jeg syntes det er et meget interessant projekt du har gang i her.
Men da jeg selv udøver modelflyvning på elite plan, så ved jeg at det er meget svært at sælge erfarinde RC folk noget, da de altid handler ved deres favorit forhandler.
Men smid mig en PM eller en mail: Black_117@youmail.dk så kan jeg da hjælpe dig lidt inden for modelflyvningen