Hej kære Amino'er Jeg har en ide om at starte en hjemmeside op, men jeg ved ikke hvordan jeg tjener flest penge, indtil videre har jeg to ider: ide 1. Et anbefalingsita/webshop hvor jeg ikke selv sælger tingene, men leder videre til andre der gør. Til denne ide har jeg nogle soørgsmål: Skal jeg bruge tilladelse for at lede videre til en anden webshop? Kan jeg sagsøges, selv om jeg ikke sælger nogen produkter men blot leder videre til nogen der gør? Ide 2. En hjemmeside hvor jeg skriver nogen artikler og indlæg om noget der interesere mig, og smækker noget google adsense og affilate maketings reklamer på. Hvad vil i mene jeg vil kunne tjene flest penge på, og hvad vil i mene jeg vil spare mest tid på? Det skal helst ikke være noget der tager alt for lang tid, da jeg også går i skole og laver lektier. Dog kan jeg sagtens ofre noget tid på det hver dag, ellers ville jeg ikke være kommet til jer. Men tilbage til emnet, hvad mener i om de to ider, hvilken vil jeg kunne tjene mest på og hvilken vil jeg spare mest tid på? det må gerne være en anden ide end de to jeg har skrevet, da det bare er hvad jeg kender til. Kh Den forhåbentlige kommende hjemmeside ejer :) -Skulblaka
|
Du kan ikke starte noget som helst op uden at bruge masser af tid på det, hvis det skal gøres ordentligt. Hvis din holdning er, at du nok nemt kan score nogle penge uden at yde en indsats, så lad være med at starte noget op, det er dømt til at mislykkes.