Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener jeg mest?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er

Jeg har en ide om at starte en hjemmeside op, men jeg ved ikke hvordan jeg tjener flest penge, indtil videre har jeg to ider:

ide 1. Et anbefalingsita/webshop hvor jeg ikke selv sælger tingene, men leder videre til andre der gør. Til denne ide har jeg nogle soørgsmål:

Skal jeg bruge tilladelse for at lede videre til en anden webshop?

Kan jeg sagsøges, selv om jeg ikke sælger nogen produkter men blot leder videre til nogen der gør?

Ide 2. En hjemmeside hvor jeg skriver nogen artikler og indlæg om noget der interesere mig, og smækker noget google adsense og affilate maketings reklamer på.

Hvad vil i mene jeg vil kunne tjene flest penge på, og hvad vil i mene jeg vil spare mest tid på? Det skal helst ikke være noget der tager alt for lang tid, da jeg også går i skole og laver lektier. Dog kan jeg sagtens ofre noget tid på det hver dag, ellers ville jeg ikke være kommet til jer.

Men tilbage til emnet, hvad mener i om de to ider, hvilken vil jeg kunne tjene mest på og hvilken vil jeg spare mest tid på? det må gerne være en anden ide end de to jeg har skrevet, da det bare er hvad jeg kender til.

Kh

Den forhåbentlige kommende hjemmeside ejer :)

-Skulblaka

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 20:41

Du kan ikke starte noget som helst op uden at bruge masser af tid på det, hvis det skal gøres ordentligt. Hvis din holdning er, at du nok nemt kan score nogle penge uden at yde en indsats, så lad være med at starte noget op, det er dømt til at mislykkes.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:55

Du vil sikkert få stor glæde af at læse "Den komplette guide til passiv indkomstnettet", som du kan hente gratis på antphilosophy.com.

Sørg for, at det du laver på nettet, er noget, du synes er interessant, for ellers løber du hurtigt sur i det - og penge ser du ingen af.

Og vær forberedt på, at det måske ikke lykkes for dig i første forsøg, men bare bliv ved, så skal det nok lykkes.

Affiliate marketing er en disciplin, som så mange andre, der kræver træning, viden og gåpåmod, så forvent ikke, at du kan alt fra starten og at pengene automatisk kommer rullende ind.

Når det så er sagt, er det en rigtigt spændende verden, du er ved at begive dig ind i med mange muligheder og en masse spændende udfordringer.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:24

Altså den  nemmeste måde at komme  igang er  faktisk at lave et site  om et niche emne som du kan

finde  der enten har din interesse eller du kan se der er  nemt at komme til top i  google med

Tilmeldt 21. Mar 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:25

Mange tak for de gode input, og til dig Presta: Jeg syntes at jeg gjorde det meget klart at jeg er klar på at bruge tid på det hver dag. Jeg vil gerne ofre 1-2 timer om dagen. Jeg vil bare gerne finde ud af hvor jeg kan spare mest tid, det er helt naturligt, da jeg ikke gider at arbejde meget lang tid på fx en blog hvis jeg kan tjene meget mere på noget andet, som kræver ligså meget arbejde :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 10:48
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 101
Fra  Dupp Skrevet kl. 10:49

I stedet for at tænke på hvor du tjener mest, så tænk hvor du kan skabe størst værdi hos forbrugeren. Uanset hvilken én af dine idéer du starter op kommer du ikke til at, se pengene rulle ind på din konto hver dag - det kræver hårdt arbejde, masser af arbejdstimer og utrolig mange frustrationer.

Så hvis du vil tjene hurtige penge er mit bedste bud at, få et reelt job eller spil lotto. Men hvis du alligevel har blod på tanden til at starte dit eget op, så prøv at sæt dig ned og find frem til din målgruppe på begge dine idéer. Lav en personprofil af din målgruppe evt. print et billede ud af denne person og sæt dig i personen sted; Hvilke behov har denne forbruger og hvordan kan jeg yde en service/tjeneste der skaber værdi for ham? Når du har gjort dette og fundet frem til hvor du kan skabe mest værdi hos forbrugeren- så start dette op!

Det er ikke nemt at tjene penge, men det kan lade sig gøre og lad det være ordene og held og lykke fremover

/Nikolaj

Fra køge
Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du skal starte med at finde noget du synes er interessant, penge alene er en kedelig motivation, og det vil kunne mærkes på dine side. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:44
Fra Slagelse
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 106
Fra  Jim Drejer Skrevet kl. 17:00

Bjarke Klüwer:

Jim Drejer:

hej Kasper, jeg tror at det du tænker på er dropshipping.

du kan læse om det her : http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-dropshipping.aspx 

Hvis man tager Kaspers unge alder og lille erfaring i betragtning, synes jeg ikke dropshipping er den bedste mulighed.

Muligvis, muligvis ikke, men i betragtning af spørgsmålet som TS har i sin tråd, lyder det som dropshipping. Derfor det link :-)

VH

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)