Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links fra .edu er de stadig væk gode

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at google, om links fra .edu sider stadig væk er ekstra stærke, men nogle siger de stadig er og andre siger det er de ikke. Nogen som kan hjælpe med at fortælle om .edu er bedre eller ej?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Links fra .edu-sider har aldrig været ekstra stærke i sig selv. Men de fleste edu-domæner har høj troværdighed m.m., som kan gøre dem attraktive at få links fra. 

(De fleste "smarte" måder, jeg har set, til at få links fra edu-sider, er noget værre spam, som man nok skal holde nallerne fra, med mindre man er villig til at løbe en høj risiko.)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:
Links fra .edu-sider har aldrig været ekstra stærke i sig selv. Men de fleste edu-domæner har høj troværdighed m.m., som kan gøre dem attraktive at få links fra. 

(De fleste "smarte" måder, jeg har set, til at få links fra edu-sider, er noget værre spam, som man nok skal holde nallerne fra, med mindre man er villig til at løbe en høj risiko.)

Matt Cutts fra Google omtaler det også 4:14 inde i denne video:

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke forskel på værdien kommer fra et .dk eller .edu eller .gov

Fra iphone**

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)