Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusive påsketilbud på hjemmesider, Facebook-Sider & tekstforfatning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino’er,

Påsken er så småt ved at være om hjørnet og dette skal naturligvis fejres. Eftersom jeg stadig går i skole på HHX ved siden af min virksomhed ser jeg påsken som en gylden mulighed for, at gå på fuldtid hvilket jeg glæder mig yderst meget til. Derfor indleder jeg påsken med en række tilbud gode tilbud. Nedenstående kan du altså få et overblik over de gode tilbud du kan få.

WordPress Hjemmeside - før pris 4500DKK – ny pris 3500DKK
Jeg opbygger CMS Websites for denne pris så du selv løbende kan ændre indholdet. Med et CMS website har du altså særdeles mange muligheder for, at lave en hjemmeside der er tilpasset lige præcis din virksomhed. Derudover vil jeg ligeledes gå ind og kigge på din virksomhed og derefter lave en hjemmeside der sender det budskab ud du gerne vil have. Derudover prøver jeg at optimere hjemmesiden sådan så du får flest mulige henvendelser. Dette er et særdeles godt tilbud, hvor du altså kan lave en rigtig god handel. Du skal være velkommen til, at kontakte mig på mail@emilschmidt.dk for at høre mere om tilbuddet.

Facebook-Side - før pris 2500DKK – ny pris 1800DKK 
Jeg opbygger Facebook-Sider så de passer til din virksomheds image og hjemmeside, så der er en rød tråd hele vejen igennem. Der er utrolig mange muligheder med en Facebook-Side og jeg hjælper dig med, at bruge disse på den rigtige måde. Du kan få mange flere besøgende til dit website, hvis du bruger din Facebook-Side på den rigtige måde. Der er mange funktioner på en Facebook-Side som mange ikke kender til, hvorfor det er optimalt for din virksomhed og lære disse at kende. Kontakt mig på mail@emilschmidt.dk for at høre mere om tilbuddet.

Tekstforfatning - før pris 0,20 øre pr ord – ny pris 0,15 øre pr ord 
Jeg har efterhånden særdeles meget erfaring med netop tekstforfatning, hvorfor dette også indgår i mit tilbud. Jeg laver altid en dybdegående søgning omkring de emner der bliver skrevet omkring, hvorfor du kan være sikker på tekster af høj kvalitet. Bestil allerede en prøveartikel i dag ved, at kontakte mig på nedenstående mail.

Mine referencer forlyder sig bla. på DotSeo og Malo Danmark. 

Du skal være meget velkommen til, at skrive på mail@emilschmidt.dk for at høre mere om ovenstående tilbud.

Ønsker alle en fortsat rigtig god dag og ligeledes en god påske.

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)