Læs hvad jeg quoter på :-) ... Såfremt man tillader skolelederne, "at lede og fordele arbejdet", så var min pointé blot at man ikke behøvede male fanden på væggen. På selvsamme måde som en fri lønregulering på arbejdsmarkedet ikke nødvendigvis betyder, at arbejdsgiver påtvinger alle at arbejde til mindsteløn. Sygdom findes på alle arbejdspladser, men det er et helt andet kapitel. Synes det er en farlig måde, at skære alle lærere over en kam. |
Lock-out og konflikten mellem KL og Danmarks Lærerforening
Syntes bare vi skal være glade for at de gider tage den tjans, jeg har overhoved ikke ondt i r.... over deres arbejde og fritid og det skønne i det her land er jo at dem som har bare kan blive lærer. Syntes vi skal stoppe den der danske klage kultur og stoppe med at have så travlt med andre når vi reelt ikke kan udtale os om deres arbejde mv. Vi er så super kloge så snart det kommer til at fortælle andre hvad de skal gøre. Skal alle have lige store huse, kører i lille små biler, samme løn, samme arbejdstid og lige små sko. Det er et tegn på vi har det alt for godt i vores lille bobble kaldet danmark, du kan gøre lige hvad du vil så er du ikke glad lav noget andet. Hvis alle folk passede deres egen lille fabrik ville det hele kører meget bedre, men generalt må folk jo have for meget fritid siden der er tid til at bruge så meget tid på det. Vi mangler folk til at styrer det her land, som har noget realitetsans i stedet for at bruge tid og penge på at fortælle danskerne løgne, vi tror jo bare på det og er pludselig en del af deres lille forskurede virklighed bygget af spindoktore. Det er skræmmende og nej er ikke lærer :) |
Det er ikke en gennemsnitlig opgørelse for antal timer på skolen. Det kan allerhøjst snige sig hen til at være antallet af undervisningstimer. Hvis din påstand skulle være korrekt svarer det til at en lærer er der lidt over 3 hele timer i gennemsnit pr. dag. Der er USANDT, uanset hvilken side af forhandlingsbordet man sidder på. Sådan ser en lærers arbejdsdag ud www.kl.dk/ImageVault/Images/id_60978/scope_0/ImageVaultHandler.aspx?n=1 |
Lad nu være med at tro at alle lærere får 35000 kr om måneden. Det har meget at gøre med deres tidligere uddannelse, tillæg og anciennitet. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Du skal lige læse hvad jeg skriver :) Der er ingen lærere der har 16 timers arbejdsuge, ikke efter 1924 fordelingen. Der findes lærere der har 16 timers undervisning, det er korrekt, men det er ikke det samme som 16 timers arbejdsuge. |
Køb ren argan olie her
@Jens |
Nej ikke 16 timers arbejds uge, men 16 timers undervisning pr uge, var vist også hvad jeg skrev før ? Så ca. 21 timer til forberedelse pr uge, det syntes jeg er meget. |
@jacob |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Det er rigtigt meget, taget i betragtning af, at vi ikke får vores prøver tilbage hos vores matematik lærer. Jeg ved ikke hvor de får de 21 timer fra, jeg vil sige 5-10 timer/uge..... |
Prøv at sætte dig og rette en blækregning. Se hvor lang tid det tager at se alle opgaverne igennem for fejl og skriv derefter en brugbar evaluering. |