Hej. Jeg er i fuldgang med at undersøge leverandør til mig forretnings ide. Men jeg har svært ved at finde mindre modetøjs leverandør til kvinder, mit mål er at finde tøjmærker som ikke er så kendte endnu. (da priserne i min forretning skal være forholdsvise lave.) Er der nogle som kan hjælpe mig med at finde en bedre måde at lede efter levrandør, eller andre muligeheder for at finde levrandør. MVH Christina. Håber i har forståelse for at jeg er meget grøn inden for Amino og det at starte virksomhed. |
At et brand er mindre eller ukendt er langt fra det samme som at det er billigt... nærmest tværtimod.
Hvis du vil finde brands med lave priser kan du jo bare researche dameblade, blogs andre webshops osv. Der er også muligheden for at tjekke modemesserne og deres udstillerlister. Sidste alternativ jeg kan komme på er at (lige som mange andre gør) køre til fx paris og fylde bilen op med varer fra billige grossister. Jeg ved ikke præcis hvilke områder i Paris de der grossister holder til, men det skulle være til at finde ud af.
Du kan også starte en lille produktion op selv. Kender en fabrik som kan producere fra 25 stk pr style hvis du laver den samme style i flere farver. 50 stk pr style hvis det er i én farve. Høj kvalitet og rimelige priser.
Mvh Jens