Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateret webshop - Fejl/mangler - Ris/ros

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Så har vi endelig fået lanceret vores nye opdateret webshop og inden vi for alvor kommer i gang med at promovere den. Vil vi sætte stor pris på, hvis i vil bruge 1 min. på at kontrollere den igennem for fejl/mangler.

I må have en god dag!

Mange hilsner Stefanie&Simon

Onlinewonderland.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:41

Tja, noget er galt:

Tilmeldt 19. Feb 13
Indlæg ialt: 111
Fra  Online-Mode Skrevet kl. 12:51

Hej Simon,

Jeg synes sgu at det ser blæret ud!

Læg i kurv knappens farve stikker lidt ud. Er det bevidst at i har valgt at gå videre med den røde farve, når alle anbefaler grøn el. blå?

- Anders

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:20

Ser rigtig godt ud. Jeres menuer kunne godt være lidt mere tydelige, men det vil selvfølgelig påvirke det mere stilrene design. Jeg har lige et par input:

• Hvorfor ikke gøre mere ud af jeres "Fri fragt ved køb over 500" - anden farve, mere tydelig!
  • Hvorfor ikke køb knapper direkte på produkterne på forsiden. "Call to Action". Det kunne blot være knapper der linker til produktbeskrivelsen, hvor man så kan vælge størrelse
  • Når i har et produkt hvor den eneste størrelse man kan vælge er "One size", hvorfor så overhovedet forvirre kunden med valgmuligheden.
  • Valg af størrelse bør også gøres mere tydelig. Jeg kunne næsten ikke få øje på dropdown boksen, fordi den ikke havde nogen kant. 
  • Irriterende i min verden at man ryger direkte til kassen/indkøbskurven ved klik på køb
  • "Tilbehør" hvad dækker det over? I min verden er ordet "accessories" mere dækkende.
  • Hvorfor gemme nyhedsbrevstilmeldingen væk heeelt nede i bunden af siden. Vil i ikke have at folk tilmelder sig? ;-)

Det var lige et par hurtige pointer herfra.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 13:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om det bare er mig der er sart, men jeres online chatmodul, måtte gerne være i højre side istedet for.
Jeg finder den meget irriterende, og det var det første jeg fik øje på.

Ellers ser resten sgu godt ud :)

Mvh Mads 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 13:41

Hej Thomas, 

Det kan jeg da godt se. 

Det ser ud som om der er en konflikt - om ikke andet så spørg jeg lige min programmør hvad overstående kan skyldes!

^^Tak for dit indput.  

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 13:51

EasyCarCare:

Hej Simon,

Jeg synes sgu at det ser blæret ud!

Læg i kurv knappens farve stikker lidt ud. Er det bevidst at i har valgt at gå videre med den røde farve, når alle anbefaler grøn el. blå?

- Anders

Hej Anders, 

Fedt du kan li' hvad du ser!

Grunden til at læg i kurv knappens farve stikker lidt ud er at vi ikke har nået at se på knapperne. Dog skulle det ikke holde os fra at gå live. Vi kunne godt selv bikse nogle knapper sammen, men der er ikke noget bedre end når en grafikker tryller. Derfor så leder vi efter en der kan hjælpe os med de knapper. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 14:08

Mikkel Kongsfelt:

Ser rigtig godt ud. Jeres menuer kunne godt være lidt mere tydelige, men det vil selvfølgelig påvirke det mere stilrene design. Jeg har lige et par input:

1 Hvorfor ikke gøre mere ud af jeres "Fri fragt ved køb over 500" - anden farve, mere tydelig!

2 Hvorfor ikke køb knapper direkte på produkterne på forsiden. "Call to Action". Det kunne blot være knapper der linker til produktbeskrivelsen, hvor man så kan vælge størrelse

3 Når i har et produkt hvor den eneste størrelse man kan vælge er "One size", hvorfor så overhovedet forvirre kunden med valgmuligheden

4 Valg af størrelse bør også gøres mere tydelig. Jeg kunne næsten ikke få øje på dropdown boksen, fordi den ikke havde nogen kant. 

5 Irriterende i min verden at man ryger direkte til kassen/indkøbskurven ved klik på køb

6 "Tilbehør" hvad dækker det over? I min verden er ordet "accessories" mere dækkende.

7 Hvorfor gemme nyhedsbrevstilmeldingen væk heeelt nede i bunden af siden. Vil i ikke have at folk tilmelder sig? ;-)

Det var lige et par hurtige pointer herfra.

Hej Mikkel,

Først og fremmest tak for de mange indput.

1 God ide: Jeg tænker at lave teksten bold, men vil overveje alternativerne(farver ovs.)

2 Det er bevidst at vi har fjernet den, da det ikke gav mening i forhold til at købe produktet uden at have set oplysningerne om det. Jeg kan godt se din pointe med en "call to action" der sender potentielle kunder videre til oplysningerne. 

3 God ide: Skal lige høre min kompagnon. 

4 God ide: Jeg tænker evt at indsætte en linje, eller gøre "størrelse" mere fremtræden. 

5 Det er bevidst, indtil vi får indkøbskurven til at spille. 

6 Kan godt følge dig og i og med at alt vores SEO er ødelagt så bliver det rettet asap.

7 Der skal vi lige have fundet en løsning, der gør den mere synlig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 16:35

Mads Andersen:

Jeg ved ikke om det bare er mig der er sart, men jeres online chatmodul, måtte gerne være i højre side istedet for.
Jeg finder den meget irriterende, og det var det første jeg fik øje på.

Ellers ser resten sgu godt ud :)

Mvh Mads 

Hej Mads, 

Det var egentlig bare et forsøg, men jo det skal vi have ændret tilbage. 

Tak for dit indput. 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:48

Hej,

Sad lige på telefonen og kiggede forbi, forsøgte at åbne siden - men tilpasset til telefoner kan man nok ikke sige den er. Ville bare kort nævne da, da jeg synes det er vigtigt, have muligheden for at klikke rundt på telefonerne, da det jo bliver et større og større medie. 

Ellers ser resten som ganske fint ud. Kan ikke se mange fejl og mangler end det der allerede er nævnt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)