Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bør man tilbyde annoncering?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Vi er hos bSocial (tidligere KB-Marketing) specialister i Facebook, og har lavet samtlige kampagner for en lang række virksomheder med succes.

I forbindelse med disse kampagner opsætter vi typisk flere forskellige annoncerformer afhængigt af kampagnens formål (branding, likes, aktivitet etc.), men vi har svært ved at sælge Facebook annoncering for sig - selvom annoncering faktisk er ret effektivt for mange virksomheder. 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at plotte nogle priser på hjemmesiden - i forhold til mange andre bureauer med så stærke kompetencer som os, tager vi nemlig en relativt lav timepris, hvorfor et samarbejde med os vil være meget attraktivt for iværksættere såvel som mellemstore virksomheder, der ikke har den tekniske såvel som kommunikative viden til at lave ordentlige kampagner selv. 

Hvis man ser rundt omkring på nettet, så sælger virksomheder annoncering på følgende måder:
1. I form af pakker, hvor man betaler f.eks. 10.000 kr. for et vidst antal visninger (altså priser inkl. annoncevisninger)
2. I form af pakker, hvor man betaler et månedligt beløb for, at virksomheden står for annoncerne.
3. Provenu af annoncebudgettet, f.eks. 15 % ved et budget på min. x antal kroner.
4. På timebasis ( vi vil typisk tage 300-500 kr. i timen afhængigt af projektet) (2013 priser)
5. Skræddersyet tilbud (ingen priser på hjemmesiden, men udregnes sikkert på timebasis)

Det er vigtigt for mig, at vi er en transparant virksomhed, og derfor ønsker jeg også at fortælle om vores priser på hjemmesiden.

- Hvilken løsning ville I føle jer mest trygge ved at blive tilbudt? 
- Har I nogle "best principles" fra andre brancher?

På forhånd mange tak for svar!  

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)