Hejsa, og tak fordi du kiggede ind. :) Jeg er ved at udvikle et internetkoncept, men det er dog stadig kun i "skabelonfasen." Det kræver selvfølgelig en hjemmeside at føre e-business, så hvis du mener du er kompetent til at give et kvalificeret gæt på, hvor meget dette projekt vil koste at føre ud i livet, er du meget velkommen til at gøre det her, udfra den følgende beskrivelse. Jeg har forsøgt at være så detaljeret som muligt, uden selve ideen kommer helt til syne. Følgende er hvad jeg forventer hjemmesiden skal kunne:
Kan du, ud fra det, give et uforpligtende tilbud på programmering og design af dette i denne tråd? Dertil kommer hosting og søgemaskineoptimering samt -marketing, men det skal ikke regnes med i første omgang. Notér dig: Jeg er stadig ved at overveje dette, og der vil gå lang tid inden jeg overhovedet er i stand til at komme igang. Alt jeg beder om er en vurdering af, hvor meget det vil koste. Hvis der er noget, der lyder rimeligt, vil jeg overveje det, men lad venligst være med at hænge mig op på noget, da der altså vil gå et godt stykke tid inden jeg vil føre noget ud i livet. Med denne tråd ønsker jeg ganske enkelt bare at have noget at forholde mig til. Efterfølgende kan jeg så sammenligne. Mvh. Artemis |
Programmering af website, design, features etc.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Resten kan jeg ikke svare på fordi din beskrivelse er pænt vag :) ... Giv mig lige 5 min så får du lige et link til en artikel om at skrive kravsspecifikationer :) |
http://mc-solutions.dk/Hvordan%20skrives%20en%20god%20kravspecifikation.html Tager gerne imod konstruktiv kritik :) |
Som sagt vil jeg ikke på nuværende tidspunkt uddybe det helt til bunds, men jeg vil da gerne høre, hvad du vil vide yderligere, for at kunne give noget mere konkret? :) Mvh. Artemis
|
|
Hvis du har et kravspecifikationsskema, udfylder jeg da gerne det, du kan jo skrive det her i tråden... Jeg er klar over, at den givne information langt fra er nok, men et slag på tasken, som du gav, hjælper da. Mvh. Artemis |
|
Total pris ekskl. moms 9999,00 Med venlig hilsen Web-creation.dk Christian Langhoff Kan du, ud fra det, give et uforpligtende tilbud på programmering og design af dette i denne tråd? Dertil kommer hosting og søgemaskineoptimering samt -marketing, men det skal ikke regnes med i første omgang. Notér dig: Jeg er stadig ved at overveje dette, og der vil gå lang tid inden jeg overhovedet er i stand til at komme igang. Alt jeg beder om er en vurdering af, hvor meget det vil koste. Hvis der er noget, der lyder rimeligt, vil jeg overveje det, men lad venligst være med at hænge mig op på noget, da der altså vil gå et godt stykke tid inden jeg vil føre noget ud i livet. Med denne tråd ønsker jeg ganske enkelt bare at have noget at forholde mig til. Efterfølgende kan jeg så sammenligne. Mvh. Artemis |
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)