Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget design af babytøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ny her på Amino, men har hurtigt kunne se at der er en masse kloge brugere af denne side.
Jeg har længe gerne ville starte min egen virksomhed inden for øko-babytøj. Jeg ved dog at det er en hård branche, men jeg har nu stadig modet og gejsten.
Jeg vil høre om der er andre der har erfaring med hvordan jeg får kontakt til nogle producenter, som kan lavet mine desings til tøj. Jeg har ikke nogen designer-uddannelse, bare en frygtelig masse ideer :)

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:04

Hej Lille Trille

Jeg arbejder til dagligt som freelance designer og har flere års erfaring fra industrien i ind- og udland.

Jeg vil meget gerne være dig behjælpelig med at finde en Øko leverandør. Derudover kan jeg hjælpe dig, med at overføre DINE ideer til teknisk dokumentation til leverandørerne, samt lave tilretning af prototyper i samarbejde med en konstruktør.

Hvis du har brug for hjælp til design opsætning af labels, tags, markedsførings materiale (lookbooks, postkort, og andet slagsmateriale) kan jeg også tilbyde mine kompetencer inden for dette.

Jeg er en pligtopfyldende og kreativ person med en god arbejdsmoral. Jeg er kvalitetsbevist i mit arbejde, og sætter høje krav til mig selv.

Kontakt mig endelige for yderligere spørgsmål.

Send mig gerne en mail på info@thisismade.dk

Venlig hilsen

Julie Munk

Tilmeldt 15. Mar 13
Skrevet kl. 16:11

Hej Julie,
Tak for dit svar. Det lyder som om du har megen erfaring. Hvor meget tager du dig betalt for den slags? Bare em slag på tasken :)

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Apr 10
Skrevet kl. 16:17

Hej Igen
Send mig gerne en pm eller mail, så kan vi tage den derfra :)
God søndag.
Vh Julie 

Tilmeldt 15. Mar 13
Skrevet kl. 09:19

Hej Julie,
Jeg kan ikke komme til at sende dig en pm. Når jeg forsøger får jeg besked om at du har slået denne funktion fra.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 25. Apr 10
Skrevet kl. 11:13

Hej Igen

Det var underligt... Du kan fange mig på min mail : info@thisismade.dk

Fortsat god dag.

//Julie

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)