Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Stjerner

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle.

Jeg har lige fået en mail om, at et af mine indlæg har modtaget 5 stjerner. Jeg kan læse så meget, som at jeg ikke kan se, hvem der har givet mig dem, når jeg ikke er plus medlem....fair nok.

Men hvilken betydning har det? jeg antager at det er possitivt, men ved det faktisk ikke.

Sidder der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvad formålet er?

Natasha

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er da vidst lige til en omgang "Ananas i Egen Juice" i natholdet.. 

Spøg til side. Stjernerne, eller "karma" gives alt efter hvor brugbart indlægget er. Du kan se de stjerner lige over dit navn - der kan du trykke på hvor mange stjerner du synes indlægget er værd - 1 til 5. Det er blevet mere reglen end undtagelsen, at man enten giver 5, 1 eller ingen (i hvert fald hvad jeg oplever), da det indikere at man synes indlægget var hylemorsomt, mere konstruktivt, fagligt relevant eller hvad ved jeg, eller i den helt anden grøft, virkeligt intetsigende indlæg uden indhold får så 1 stjerne. 

Man kan ikke rigtigt bruge dem til noget.. Hvad jeg ved af. :O) Kan også være det er helt forkert, men det er en daglig bruger af aminos syn på stjernerne ;) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Natasha !

Det er undertegnede der har giver dig positive stjerner(5) For din ihærdighed og gode bidrag på det seneste.

Jeg ringer nok i nærmeste fremtid til jer omkring hjemmeside og SEO.

Husk vi er absolut ikke konkureenter. Og kan jeg tilfører jer nogen værdi er det ganske uforpligtende og gratis. Og uden andre skumle motiver m.m.

God lørdag.

Ib Abildgard

Råd & Mal

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:56

Når du har været bruger i 3 måneder, kan du afgive stjerner til indlæg, og man kan give fra 1 til 5.

De tæller positivt for dine "karma points" og når du har over 4.0 i snit og samtidigt over x antal indlæg(kan ikke huske antal) så bliver du "superbruger" så du kan rette overskrifter, ændre kategori på indlæg.

1 er negativt og benyttes til indlæg som er direkte forkerte, vildledende etc. og ikke fordi man er uenig i indholdet.

5 er for et perfekt indlæg

og der i mellem er så 2-3-4 og 3 er neutralt. 

Så må du selv vurdere om du kan bruge dem til noget ;-)

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  MD VVS Skrevet kl. 14:00

Tak for forklaringerne.

Jeg havde somend ingen skumle bagtanker ved at spørge, kunne bare ikke se, hvad det gik ud på. Det ved jeg så nu, tak for det.

Hæ Ib, jeg ser sørme ikke en maler i jylland, som konkurrent til en VVS'er i Dragør Stick out tongue Lad os endelig udveksle nogle erfaringer.

Mange indlæg herinde går på konsulentydelser og webshops og kan ikke altid overføres 1:1 til en håndværksvirksomhed. Glæder mig til at høre mere om dine erfaringer med Facebook.

Og tak for stjernerne, hvad det så ellers var værd Smile

Natasha

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  MD VVS Skrevet kl. 14:04

Jeg undskylder lige til Ib.

Jeg havde en idé om at du var fra Vejle, ser lige du kommer fra Slagelse.....håber jeg kan tilgives.

Men pointen er den samme Stick out tongue Lad os da endelig se om vi kan hjælpe hinanden.

Natasha

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:54

Hej Natasha !

Du er tilgivet med hensyn til maler i Jylland.

Du har i anden tråd efterlyst forskellige salgsfremmende faktorer.

Mine ca. 7 år (20. april 2006) erfaring som selvstændig og også prøvet en masse muligheder. Herunder mange forskellige ting som kuglepenne, telefonbøger, flyers, annoncer, byggeportaler m.m.

Er der kun 2 ting der har rykket. Den ene er nemlig denne www.raad-mal.dk Som for øvrigt trænger til en overhaling.

Den anden er at følge med herinde på Amino og læse om SEO.

Går jeg ind på jeres egen side. Er denne desværre slet ikke er SEO optimeret, og derfor vil I få meget lidt trafik og henvendelser grundet nuværende side.

Jeg har I ca. 2 år interesseret mig en del for SEO. Dette har bl.a. afstedkommet, at jeg i dag bliver fundet og kontaktet på www.raad-mal.dk .

Siden krisens start og frem til i dag har hjemmesiden bevirket beskæftigelse for 3, og derudover også til samarbejdspartnere. Jeg annoncerer ikke andre steder. Hjemmesiden klarer det hele.

Hvis en facebook side kan være lige så god vil jeg gerne betale godt for dette også.

Du kan se et lille forsmag her fra min side og resultater i Google:

maler Vestsjælland

Gode malerfirmaer

Billig tømrer

Hjælpe en kollega kan man bl.a. her

Med dette indlæg på sin egen side: http://raad-mal.dk/snedker-tomrer Og husk det er i hele landet.

Hvis I selv vil kan I komme op på samme måde i Dragør og omegn, og på de søgeord og sætninger I ønsker og blive fundet på.

I er velkommen på info@raad-mal.dk eller tlf. 29 26 36 96. Og det er ganske gratis.

God lørdag.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:35

Hej Ib.

Jeg er pinligt klar over vores hjemmesides fejl og mangler. tror jeg startede en tråd med at skrive, at den slet slet ikke er færdig. Faktisk tror jeg slet ikke den kommer til at ligne den. Det er et hurtigt skud mens vi venter på, at vores hjemmeside bliver færdig. Indtil videre har gutten fået 100% kreativ frihed. Håber og krydser finger for, at der kommer et færdigt udkast til os, her i løbet af weekenden.

Den er håbløs, vi ved det godt, og logoet mudrer til i Explorer (Står dog knivskarpt i firefox, men hvad hjælper det, når 83% af vores trafik kommer fra explore Stick out tongue)

Jeg vil helt klart kontakte dig lige rundt om hjørnet. Lige nu er der kastet vanvittig mange bolde op i luften. Jeg skal lige have nogle af dem til at lande, før jeg kan gabe over mere. Har også lige mit arbejde at passe. Kan godt se på det hele at det der SEO er et must.

Har godt nok informeret chefen om, at jeg ikke har tid til at arbejde i øjeblikket, men den hoppede han ikke helt på Stick out tongue

Natasha

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:56

Hej Natasha !

Jeg forstår dig/jer sandelig godt. Vi kender jo alle til det med at have travlt.

Jeg ville også kun gøre jer opmærksom på hjemmesidens muligheder og Google, som et godt alternativ til alt andet. Således at I også kom til at bruge jeres tid og penge på noget fornuftigt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)