Hej Alle. Jeg har lige fået en mail om, at et af mine indlæg har modtaget 5 stjerner. Jeg kan læse så meget, som at jeg ikke kan se, hvem der har givet mig dem, når jeg ikke er plus medlem....fair nok. Men hvilken betydning har det? jeg antager at det er possitivt, men ved det faktisk ikke. Sidder der en venlig sjæl, der kan fortælle mig, hvad formålet er? Natasha |
Det er da vidst lige til en omgang "Ananas i Egen Juice" i natholdet..
Spøg til side. Stjernerne, eller "karma" gives alt efter hvor brugbart indlægget er. Du kan se de stjerner lige over dit navn - der kan du trykke på hvor mange stjerner du synes indlægget er værd - 1 til 5. Det er blevet mere reglen end undtagelsen, at man enten giver 5, 1 eller ingen (i hvert fald hvad jeg oplever), da det indikere at man synes indlægget var hylemorsomt, mere konstruktivt, fagligt relevant eller hvad ved jeg, eller i den helt anden grøft, virkeligt intetsigende indlæg uden indhold får så 1 stjerne.
Man kan ikke rigtigt bruge dem til noget.. Hvad jeg ved af. :O) Kan også være det er helt forkert, men det er en daglig bruger af aminos syn på stjernerne ;)