Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til portal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvis man vil starte en portal, med lister over forskellige udbydere af forskellige produkter, hvilke program vil så være bedst at bruge?

Det må gerne være nemt at lægge udbyderne ind. Det skal også være sådan at siderne nemt blive index'et af søgemaskinerne.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08

Jeg ville nok lave en løsning i Drupal, Andre vil foreslå Joomla, men der er mange muligheder. Hos f.eks. mig, meebox, hosting4real og andre der benytter softaculous som 1-click installer har du følgende muligheder:

http://www.softaculous.com/apps/cms

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 12:22

Vi sælger Kentico CMS løsninger, som bygger på .NET teknologi og altså kan udvikles til det du efterspørger - men det koster naturligvis penge og kræver en rimelig klar forretningsmodel og kravspecifikation for at kunne komme med en pris..

En anden løsning kunne være at hive fat i er firma fra Korsør, som hedder Halibut ApS. Hiv fat i Helle og hils fra mig.
Halibut står bl.a. For jobportalen Arbot.dk, som er en fuld automatisk jobportal, som henter jobs fra kundernes sider og altså kan noget af det du efterspørger... Noget af det software, som de har udviklet er Open Source (TaxOn) - jeg opfatter dem som meget dygtige - men snak evt med dem selv :-)

Mange hilsner,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)