Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fået et billede i Googles søgeresultaterne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Kunne godt tænke mig at få et billede (ikke af mig selv dog) i mine søgeresultaterGoogle ligesom vist nedenfor. Hvordan gør jeg det?
Har en hjemmeside som jeg har lavet vha Wordpress, så er der evt et plugin, der kan bruges til dette?

What are Rich Snippets and How Can They Be Used ...

Amanda DiSilvestro
by Amanda DiSilvestro - in 579 Google+ circles
Jan 28, 2013 – A rich snippet is essentially a small summary of the data that a user can expect to see on a page and they can be used in many ways to

Mange tak for hjælpen.
Henrik

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 17:48

Det er gennem en google + profil som du linker til din WP hjemmeside.

Se følgende side:

Picture google

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 17:56

Men hvad hvis jeg ikke har en Google plus konto, og ikke vil have en billede på af mig selv, men et billede der relaterer til min hjemmesides emne?

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 18:21

Jeg synes du skal prøve at oprette en google plus profil for din virksomhed på http://www.google.com/+/business/index.html, og så kan du jo sætte dit logo på eller lignende som billede, og linke profilen sammen med din hjemmeside. Du må meget gerne følge op og fortælle hvordan det gik hvis du gør det :)

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 18:37

Henrik :
Men hvad hvis jeg ikke har en Google plus konto, og ikke vil have en billede på af mig selv, men et billede der relaterer til min hjemmesides emne?

Hvis du ikke vil have en G+ side og ikke vil have vist et billede af dig selv, så vil det aldrig lykkes for dig.

Du kan ikke få vist produktbilleder eller andet, men indtil videre kun det billede du har på din personlige G+ profil, og de anvender tilsyneladende ansigtsgenkendelse - så altså ingen vej uden om

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 19:19

Jeg har lige oprettet en google + side til virksomheden, og det var muligt at få mit logo på mit profilbillede.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:34

Ja det er ikke noget problem, det bliver bare ikke vist i søgeresultaterne, det er kun profilbilleder fra personlige profiler der bliver vist.

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hi Henrik, 

Could you please delete this question so that we do not have a link associated with this page? Thank you! 

Amanda

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)