Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop og Facebook-side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 14
Fra  worklightpro.com Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..

Jeg har ved årsskiftet åbnet en netbutik med arbejdslamper, og nu synes jeg efterhånden, jeg er ved at have "pudset den af", men jeg ved jo også, at man kan stirre sig blind på nogle ting, og derfor vil jeg gerne have jeres vurdering af siden.

Den ligger her: www.worklightpro.com, og jeg har også en Facebook-side www.facebook.com/worklightpro 

Kommentarer og konstruktiv kritik modtages med tak.

Mvh. Anders Bruun,
worklightpro.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 4. Jan 08
Fra  worklightpro.com Skrevet kl. 19:30

Nå.. Jeg tolker: "Intet nyt er godt nyt" :-)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:41

Hej Anders

Min første tanke når jeg kommer ind på den er "hvad sælger de?" og det spørgsmål synes jeg det tager alt for lang tid at få svar på. Skriv det meget tydeligere i jeres logo. Drop den der kitchy "Din online genvej" - bare skriv noget a'la: "Danmarks billigste arbejdsbelysning" (hvis i da er blandt de billigste) Eller lignende og så meget meget tydligere.

Og så synes jeg siden er alt for tom. Hvorfor ikke udnytte hele det tomme område i midten til at sælge nogle produkter? Hav 3 gode tilbud under hinanden. Og så ville jeg droppe den der irriterende skiftende slider i midten - og bare lægge én fed reklame for et tilbud/produkt der.

Du kunne også sagtens gøre noget mere ud af dine "Læg i indkøbskurven" knapper - test evt. om det kunne betale sig med en anden farve/størrelse og måske en anden tekst som "Køb nu" eller lignende. 

Og så ville jeg fremhæve din søgefunktion meget mere - rigtigt rigtigt mange kunder på webshops finder deres varer vha. en søgning.

Det var lige lidt input herfra - du kan få flere gode tips i mit ugentlige nyhedsbrev om optimering af webshops på shoptips.dk, hvis du har lyst.

\Mikkel

Fra København Ø
Tilmeldt 4. Jan 08
Fra  worklightpro.com Skrevet kl. 20:02

Hej Mikkel

Tak for feedback. Jeg vil arbejde videre med dine forslag. Ser god mening i dem :-)

Vil prøve at flytte søgefeltet hen over varemenuen til venstre. Er spændt på at se, om der bliver flere søgninger på sitet på den måde.

Mvh. Anders

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:05
Fra København Ø
Tilmeldt 4. Jan 08
Fra  worklightpro.com Skrevet kl. 09:56

Tak for linket. Jeg har ikke haft tracket søgninger i Analytics, da jeg kan gøre det i mit cms. Men jeg vil da lige prøve at se, om jeg kan få flere gode inputs den vej.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)