Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flashdesigner søges - nem og hurtig løsning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg søger en (gerne billig) flashdesigner til en nem og hurtig løsning.

Jeg har købt domæne mv. og har ideen, og ønsker hurtig udvikling på min hjemmeside.

Derfor skal du være billig og have tid til - (dvs. her og nu) til at påtage dig opgaven!?

Den er ikke omfattende - men derimod simpel og enkel.

Opgaven:

Jeg skal have lavet en hjemmeside som denne over indre Købehavn inkl. brokvarter og Frederiskberg: (har layout)

http://ftp2.dns-systems.net/~sams/LSF/new_map.html

Ser frem til at høre fra nogle entusiatiske og fremragende (billige) flashdesignere.

mvh.
Lars

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 21:27
Hej og velkommen til Amino :-)

Undskyld jeg går lidt off-topic og ikke lige kan hjælpe dig med dit spørgsmål. Jeg vil bare lige give et par enkelte tips til hvordan du i fremtiden kan få lidt mere ud af dine indlæg her på Amino.

Udviklere hvad enten det er Flash, HTML, CSS, PHP, Python eller anden form for programming eller design er som regel ret let påvirkelige til gerne at ville hjælpe uden at kræve en bondegård for det, men er der en ting der kan få de fleste folk til at krybe sammen i et mussehul og gemme sig væk, så er det kunder der søger billig arbejdskraft, her og nu og som antager at de kan gennemskue opgavens kompleksitet bedre end den ekspert de forsøger at finde.

- Billigt er ikke en fast måleenhed. De fleste sælgere mener at deres produkter er de billigste i forhold til kvaliteten og konkurrenternes. Det er der for umuligt at bruge den angivelse til noget konstruktivt i en søgning efter arbejdskraft. Det er langt nemmere bare at udelade det og så høre folks tilbud, eller specifikt angive hvad ens budget er.

- Her og nu er som regel det alle kunder vil have. Det er der ikke noget unikt i rigtig. Rigtig mange bestillingsopgaver går galt fordi deadlinen angives som "så hurtigt som muligt" eller "helst i går", hvilket er håbløst for nogen at arbejde og planlægge efter. I stedet er det en rigtig god ide at angive en dato/tidspunkt hvor opgaven senest skal leveres (hvad endten det er en fastlagt dato eller en mere løs angivelse som f.eks om 4-5 uger). Så kan man nemmere forholde sig til om man som udvikler kan nå det i forhold til sine eksisterende opgaver og du vil få mange flere på krogen og formodentlig glædelige overraskelser over at nogen leverer før tid.

- Her og nu og billigt hænger bare ikke sammen i en sætning i 95% af tilfældene. Skal noget være her og nu, så er det som regel også forbundet med flere omkostninger end hvis der er deadline om 3 år.

- Den nemmeste måde at irritere de fleste dygtige udviklere på, er som kunde at estimere hvor lang tid en opgave man forespørger sig om tager. Det sker ofte med bemærkninger som "det kan jo ikke tage ret lang tid", eller "jeg har lige en simpel opgave, som du kan løse lynhurtigt". Det lyder måske lidt diva agtigt, men de fleste mennesker kan godt lide at når man kommer til dem som ekspert, så accepterer man også at de ved mere om hvor lang tid noget tager at lave og hvor omfattende det er. Ellers ville man formodentlig ikke i første omgang spørge dem. ;-)

Jeg ved godt det måske kan lyde lidt cheesy, men det er bare et par fif som jeg har opsamlet igennem en hel del år som både sælger og køber af udviklingsopgaver og som du måske kan bruge til at komme hurtigere i mål med dine opgaver.

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:32

Jvf. ovennævnte svar.

Jeg må give ham ret - det er selvfølgelig ikke en hurtig og billig løsning jeg søger - og jeg er godt klar over, at dette ikke lade sig gøre;-)

Beklager.

Derfor - søger jeg en engageret og interesseret webudvikler (flashdesigner) til at hjælpe med at udvikle min hjemmeside.

Send mig derfor gerne et kort oplæg.

Held og lykke til alle.

Lars

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)