Det er næsten pinligt, når jeg kigger på min hjemmeside.
Den blev lavet i 2008 og er ikke blevet rørt ved siden... Jeg var så smart da jeg lavede min virksomhed, at jeg fik en daværende kæreste til at fremstille en hjemmeside til mig. Men hun lavede den i noget billedprogram, som gjorde, at efter hun ikke var min kæreste mere, så hang jeg fortsat på den hjemmeside... Jeg gik i luften dengang, med opstarts tilbud osv....DE ER STADIG DERINDE! Fedt når man stadig af og til får private kunder som siger...og Par terapi...det er 500 kr ikk? :(
Nu har jeg hørt lidt fok herinde være lidt efter mig, som har set min side, med at Gestaltterapi og Psykoterapi ikke er så meget IN Mere...indenfor Psykoterapi...well...Psykoterapi er IN nok...i forhold til Psykoterapi :D Så er spørgsmålet om Gestaltterapi er...Det er min erfaring, at ret mange nyere tendenser bygger på mange Gestaltterapeutiske principper, så jeg tror sgu den er fint gældende...
Problemet er så bare...at jeg sgu er så meget mere end Psykoterapeut idag...
Jeg er uddannet Coach...en lang anerkendt omgang endda... Jeg har leder uddannelser, og evigheder af erfaring i at arbejde med at udvikle potentiale, både individuelt, og i organisationer/virksomheder. Jeg er veluddannet og velfunderet i mit felt som Coach og terapeut.
Jeg har gennem stillinger som Psykoterapeut, arbejdet med at udvikle basale menneskelige ressourcer hos misbrugere af forskellig art.
Gennem stillinger som TM Chef, og Afdelingschef, har jeg arbejdet med at udvikle forretningskoncepter, og velfunderede og helstøbte, professionelle sælgere, mellemledere, ledere, og kundekonsulenter. Bl.a. ved hjælp af min mange årige erfaring og uddannelse som Coach.
Sidst men bestemt ikke mindst, har jeg gennem min egen konsulent/Coach virksomhed, arbejdet med udvikling af ledere, sælgere, og andre med behov for coaching og terapeutisk støtte/udvikling.
I dag sidder jeg i en stilling, med en bred stillings betegnelse.
Jeg er Teamleder/Afdelingschef; med ansvar for op til en 15 medarbejdere. Jeg har det fulde ansvar for afdelingen, hvor jeg udvikler og coacher en flok Mødebookere/Sælgere, overholder budgetter, er forgangsmand udadtil i virksomheden, og alt det som ellers hører med, når man er coachende leder, i ordets bredeste forstand.
Så måske burde jeg overveje at opdatere min hjemmeside....