Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget plads bruger du på din hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-08-2007 18:08:24
Forfatter: mcsolutions
Nu gik jeg ud fra der var tale om seriøse projekter og ikke den slags gratis-hobby projekter , kender ikke servages smertegrænse for trafik men de når den helt sikkert på et tidspunkt hvis de bliver populære nok.
Peecee er mig bekendt en af de største, gratis danske upload-services, så tror nok de trækker "en del" trafik..
Dato: 12-08-2007 18:08:24
Forfatter: mcsolutions

Jeg antager som regel altid at folk er ude efter et professionelt resultalt når de spørger om hjælp her på sitet :)
Med al respekt for trådstarter så var det ikke det indtryk jeg fik af den måde spørgsmålet var formuleret af en 15-årig der overvejer at blive iværksætter - der kan Gigahost m.fl. nok være fine nok :)

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:46
jeg tænkte nu heller ikke på en server til mit projekt

Jeg startede bare tråde fordi jeg var nysgerrig efter hvor meget plads folk brugte på deres hjemmsider og hvad deres sider hed

Michael kjærsgård: Hvor er din side imageshark.dk hosted henne?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
Skrevet kl. 22:14

Zeti:
Michael kjærsgård: Hvor er din side imageshark.dk hosted henne?
Den ligger hos Hostean.net på en server i USA, kan en enkelt gang have lidt performance-problemer, men overall er det ok

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 22:21

mcsolutions:
Nu gik jeg ud fra der var tale om seriøse projekter og ikke den slags gratis-hobby projekter , kender ikke servages smertegrænse for trafik men de når den helt sikkert på et tidspunkt hvis de bliver populære nok.

Jeg antager som regel altid at folk er ude efter et professionelt resultalt når de spørger om hjælp her på sitet :)

Det er meget enkelt, den ligger på 3600gb trafik om måneden, har selv et lille "jeg keder mig projekt" på servage, www.imageload.dk ved godt den ikke virker helt i IE, men SÅ meget kededet jeg mig heller ikke Angel 

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 15:54

Jeg må også medgive at jeg aldrig har hørt om nogle der har haft problemer med at de havde for meget traffik på servage.. Jeg ved så ikke om det er fordi den mængde trafik sjældent opnås uden at belaste serveren på anden vis også ("overdrevet" brug af ressourcer måske)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)