Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

duplicate content

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina Nordquist:
Tak! Jeg har lige tjekket. Vil det sige at at hvis jeg taster min hjemmeside og den kommer op med svaret: "intet fundet", så har jeg ikke noget DC??

Ja det vil det sige, altså du har ikke noget DC ud af til.

Christina Nordquist:
men jeg prøver selv at sætte mig ind i inside for at spare nogle penge, men det kan godt være jeg lige skal spørge dem til de ting du nævner ovenfor :)

Ja altså jeg bruger DC Finder(Software udviklet af Thomas Rosenstand) til at starte med, derefter går jeg ind og behandler mine kunders DC. Hvis de overhovdet har noget. Men det kræver at man har en del erfaring, så man ikke kommer til at evt. udelukke nogle sider eller gøre noget andet for at skade ens side.

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 19:59

Tusinde tak. Nu er jeg blevet meget klogere :)

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:08

Lige hurtigt. Er det NordQ.dk?

Selvom Copyscape siger du ikke har noget DC, så er det ikke helt rigtigt. Teksten på den her side(eller noget af den); http://www.nordq.dk/shop/silly-u-47c1.html - Deler du med så vidt jeg kan se 4 andre sider.

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 21:27
Gælder det kun internt på samme side (domæne) - eller gælder det også hvis teksten findes på andre sites?

Fx. Har jeg beskrivelser, som jeg ved at nogle forhandler af mine produkter, har kopieret til deres webshops.
Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 21:31

Gilpa.dk v/Erik Aalund:
Gælder det kun internt på samme side (domæne) - eller gælder det også hvis teksten findes på andre sites?

Det gælder både internt og eksternt. 

Gilpa.dk v/Erik Aalund:
Fx. Har jeg beskrivelser, som jeg ved at nogle forhandler af mine produkter, har kopieret til deres webshops.

Nu ved jeg ikke hvor meget der snakkes om, men det er normalt ikke sundt. Så skal de enten lave et rel=canonical til den orginale, eller skifte hele teksten, til deres egne ord.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1756
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:11

Christina Nordquist:
Altså jeg skriver mine egne produktbeskrivelser, men nogle af teksterne går igen på forskellige produkter, da nogle af produkterne kommer i flere udgaver...

Har du flere produktvarianter med samme tekst, er den rette vej at benytte canonical link tag.

Du indsætter canonical link tagget i <Head> delen af hver produktvariant og peger med link tagget på den oprindelige kilde = hoved produktsiden.

På den måde fortæller du søgemaskinerne at alle varianterne, ganske enkelt bare er varianter og det er hovedproduktet du gerne ønsker vist i søgeresultaterne.

Du kan eventuelt læse mere om det her

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 06:19

Internexus:
Er det NordQ.dk?

Ja det er det. Men hvordan kan du se det? Eller rettere. Hvordan kan JEG se det?

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 06:25

Jonas Jørgensen:
Har du flere produktvarianter med samme tekst, er den rette vej at benytte canonical link tag.

Ok, det vil jeg lige se om jeg kan finde ud af. Men det er nu ikke kun forskellige varianter. F.eks har jeg flere slags balloner med tryk og der har jeg samme tekst, men skifter bare f.eks. prinsesse ud med fodbold (ved henholdsvis princesse og fodbold balloner) i produktteksten.

Tilmeldt 2. Feb 13
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 11:43

Christina Nordquist:

Internexus:
Er det NordQ.dk?

Ja det er det. Men hvordan kan du se det? Eller rettere. Hvordan kan JEG se det?

Hvis du tager lidt af teskten eks;

Den er stor og blå - Så tager du teksten og sætter "" mellem i google, også finder den teksten lignende steder; "Den er stor og blå" - Herunder ser du et billede hvor jeg har taget et afsnit af en af dine produkttekster, hvor du kan tydeligt se at der er DC:

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Fra  NordQ Skrevet kl. 12:01

Perfekt, tak. Ja der er vist lige et par steder jeg har glemt at rette teksten da jeg lærte om DC for et par uger siden...

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)