Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brandfarlig kontrakt...hvad har jeg krav på?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtig hurtig Jurist hjælp!

Brand i underboens lejlighed resulterede i at vi blev genhuset.... lejligheden og inventar blev røgskadet, og er det stadigvæk... den skal mindst males nu, måske skal gulvene lægges om...

nu er spørgsmålet om vi overhovedet er bundet af den kontrakt???

Kan vi bede om at få både forudbetalt leje samt hele depositum (ilat 6 mdr) tilbage betalt?

taaaak!

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:34

Hej,

Hvis du er blevet genhuset, så kan jeg ikke se, hvorfor du skulle have grund til at hæve kontrakten?

Jeg er ikke jurist, men jeg tror ikke at juraen giver dig grundlag for at hæve kontrakten.

Tilmeldt 8. Apr 11
Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Grunden er et brud med kæresten... stress..uoverstemmelser...lynnedslag.. egentlig behøves du jo ikke reflektere over hvorfor?? Men tak fordi du læste min tråd :-)

Jeg har brug for svar fra en jurist.. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

supersonic:

Hej,

Grunden er et brud med kæresten... stress..uoverstemmelser...lynnedslag.. egentlig behøves du jo ikke reflektere over hvorfor?? Men tak fordi du læste min tråd :-)

Så kontakt sådan en. Dette er et åbent forum for iværksættere.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:57

Glemte lige.

Må jeg evt. foreslå http://www.familieadvokaten.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

supersonic:
nu er spørgsmålet om vi overhovedet er bundet af den kontrakt???

Prøv at kikke i lejelovens § 17.

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277