Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til firmanavn?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
heh ;D

hva synes du så om www.sylverio.dk ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:13
Hvad jeg synes om Sylverio.dk ????  Nu er det vist på tide at lægge hashen på hylden

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 14:15
Så må du jo lige hjælpe mig og nej ryger ik hash, fed, skunk, pot eller hva du nu vil kalde det..

ville bar meget gerne høre hvad du synes om det eller om du havde nogen forslag til et andet.. ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:46
Det har jeg jo svaret dig på indtil flere gange (derfor min kommentar om hashen)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:04
Generiske navne (så som Skanderborg Lokumsrens, der direkte fortæller hvad en virksomhed laver) bliver MEGET sjældent en stor/international succes. Ikke-generiske navne - ja, lad os da endelig kigge på listen - som Google, Microsoft, Dell, Danfoss, Lego, Jubii og Amino for den sags skyld, har meget større brand-værdi.

Hvis du ikke tror på mig, kan du bare spørge Martin Thorborg. ;)

Så derfor holder jeg med Business og Simon og siger, at Sylverio.dk lyder bedre en Fashion-Style. Det er naturligvis din service og produkter, som du skal vurderes på, men der er faktisk meget PR i gode navne. For eksempel er der en fynsk brændeovnssælger der hedder "Fyr og Flamme". Hehe.

Mvh. Artemis

Tilmeldt 11. Aug 07
Skrevet kl. 16:29
Taak skal i have... 

Så kan jeg glæde jer alle om at navnet bliver Sylverio.dk indtil videre hvis andet ik dukker op ..

Har i nogen hjemmesider hvor man kan tjekke hvad det koster i fragt osv. for at få det hjem til DK? altså alle de ting der skal ligges oveni varens salgs værdi? 

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:55

Artemis:

Generiske navne (så som Skanderborg Lokumsrens, der direkte fortæller hvad en virksomhed laver) bliver MEGET sjældent en stor/international succes. Ikke-generiske navne - ja, lad os da endelig kigge på listen - som Google, Microsoft, Dell, Danfoss, Lego, Jubii og Amino for den sags skyld, har meget større brand-værdi.

Men hvad så med edbpriser.dk, pricerunner, trendybaby (hov, er Hr. Thorborg ikke samarbejdspartner på den ;) ), hjem.dk (hov, er Hr. Demib ikke med på den), bilzonen, (ja, bare sæt *** efter bil og du har en hjemmeside), boligsiden, boligzonen (ja, bare sæt *** efter bolig og du har en hjemmeside) ... :-)

Man kan sagtens få god succes med et relevant firmanavn... og især i starten er det helt klart en god måde at gøre det på, man ved hvad det drejer sig om, og reklamepengene er ikke så dyre ... men på den langsigtede, ja der kan jeg godt se et "brand navn" er godt...

Bare mine klør 5 tanker..

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:15

Hej,

Jeg forsøgte for godt 1 1/2 år siden at starte et lignende projekt op, som gik forholdvis fint - men tiden manglede og jeg måtte desværre lægge det på hylden igen. Jeg brugte navnet TrendShopper - det er måske lidt ligesom de andre i tråden siger - et for 'kikset' navn, men lød godt i mine ører på det tidspunkt, og det var til en butik i samme stil som den du skal til at starte.

Fortsæt god søndag!

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 18:22

hvad med www.nxt-lvl.dk

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:05

Hej!

Nu må jeg lige blande mig! Fashion-Style er intetsigende - Sylverio derimod husker man med det samme. Jeg har selv en web shop med lingeri. Den hedder maikan.dk Navnet får ikke nogen til at tænke på undertøj, men men, de fleste husker det alligevel, fordi ingen andre hedder det. Min bilreklame er så maikan.dk og nedenunder står der så med mindre bogstaver "lingeri". Det virker vist udmærket. Så bare brug det flotte navn, du har til rådighed, det lyder godt

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)