Hej Amino, vi er en gruppe på 3 personer, som studerer på Datamatiker uddannelsen hos KEA på Nørrebro. Vi skal til at skrive vores 2. semester projekt og har brug for en virksomhed, der kan fungere som fokus for vores opgave, hvilket vi håber på kunne være jer. Fokuset for opgaven er database behandling og optimering af denne, hvor vi analyserer en virksomhed og udvikler en it-løsning ud fra virksomhedens behov. Hvad forventer vi: Vi forventer at Du som kunde vil være til rådighed, når vi skal diskutere programmets design, og når programmet skal gennemtestes. Hvis du vælger at bruge programmet, skal du selv have en pc at køre databasen på, medmindre du ønsker en anden løsning. Vi foretrækker at din virksomhed ligger i Storkøbenhavn. Hvad kan du forvente at få af os: Vi laver en javaapplication som kan køre på Linux/Windows/Mac, og som har adgang til en database. Du får adgang til en hjemmeside, du får desuden source koden, hvis du en dag vil hyre nogen til at lave forbedringer eller udvidning af programmet. Vi havde en ide om at lave noget database styring af fx. kunder, produkter og økonomi, men er nødvendigvis ikke begrænset til disse ting. Vi håber at høre fra jer. Mvh Rasmus, Camillo & Andreas. Nedenunder vil jeg lægge et billed op af noget som jeg har lavet før, måske vil det give inspiration. |
Hej.
Vi kan muligvis hjælpe jer, hvis i stadig mangler en virksomhed :)
Giv mig et kald på 60632289 efter kl 12 eller skriv en mail på info@cbino.com