Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er nogle firmaer så langsomme til at svare?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

Jeg arbejder pt på et større it projekt.

I den forbindelse søger jeg noget assistance fra en it virksomhed.

Jeg har besluttet mig for at indhente 3 tilbud. For at have noget konkret at gå videre med. Projektet er den dyrere ende og vil derfor være en rigtig god opgave for flere virksomheder.

MEN indtil nu er der kun én jeg har dialog med. De andre har ikke svaret på mails, telefonbeskeder både på direkte nummer og i receptioner!! Hvorfor pokker er der ikke nogen der svarer tilbage... Mit førstehånds indtryk er meget dårligt og jeg gider ikke spilde tid på sådan noget.

Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor folk ikke ser vigtigheden i at følge op på samtaler og henvendelser fra nye kunder. Og nej jeg gider ikke og vente i 2 dage på svar, hvis jeg skal bruge et svar nu, så går jeg bare videre til en konkurrent og ordren er tabt.

Så stram op!!! jeg gider ikke og spilde min tid på venten når jeg kan arbejde!!!

:-) Det må vidst være galle nok for idag... 

Hav en god dag

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Riel:
De andre har ikke svaret på mails, telefonbeskeder både på direkte nummer og i receptioner!!

Ser du desværre tit, sendte en e-mail til en større international virksomhed på deres onlineformular nok 1 år siden, derefter 1 md efter, afventer stadigt svar... er det ikke utroligt :-)

 

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. Hvad drejer det sig om???

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det drejer sig om .NET udvikling, så spørger du bare på mre@lgo.dk :-)

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 271
Fra  Team Annasminde Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er .net udvikling, men det er ikke det der er sagens kerne, det var blot, at jeg tror der nogle der bliver lidt for selvfede og ikke ser vigtigheden i at få nye kunder ind. 

Jeg havde blandt en snak med min kone om emnet og hun mente at jeg skulle prøve at ringe om morgnen for at være sikker på at træffe chefen eller ligende. Det er bare ikke altid jeg har tid om morgnen til at ringe. 

Derfor mener jeg at man som virksomhed skal være ydmyg over for sine potentielle nye kunder. Det er kunden der bestemmer hvornår der er tid. Der er selvfølgelig møder og den slags, men aftal et tidspunkt at snakkes ved på og OVERHOLD den aftale. Så er jeg glad og det er de fleste andre ogsåWink

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Tjaa, man kunne også bruge mindre tid på at brokke sig på amino om det, og så forhåbentlig skrive en mail til endnu en person.

Personligt så ville jeg ingengang svare, før jeg har tid, hvorfor? - Det vil til enhver tid være mere vigtigt at velligeholde den nuværende kundebase, og give dem en bedre oplevelse, og så sige skidt pyt med den mulige kunde, fordi den 'mulige' kunde er kun en mulig indtægt, din nuværende kunde, er din nuværende indtægt.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jesper Riel:

Det er bare ikke altid jeg har tid om morgnen til at ringe. 

Så du vil have virksomheder skal stramme op og svare dig lige nu, men du kan ikke stramme op, og finde 1 time til at ringe om morgenen? Lyder meget mærkeligt vil jeg sige

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et par udenlandske programmører hvis det skulle være skriv en pb så finder vi ud af det

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,


Det var da godt nok noget af en EkstraBladet overskrift du fik formuleret der? : /

Og uden at vide en dyt om hvad du mangler, eller skal bruge, så kan det da sagtens være at de to andre firmaer har haft brug for lidt tid til research, inden de svarede tilbage på din henvendelse?

Jeg ved som sagt ikke hvad du har haft brug for, eller hvad/hvorfor at det er gået galt...

- Under ALLE omstændigheder så synes jeg at du, eller en moderator burde ændre den overskrift til noget andet mere seriøst...

Ps. Jeg har rettet overskriften for dig...


Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Måske har du skudt over målet med de IT-virksomheder du har kontaktet, måske er det kun et stort projekt for dig og ikke for dem.

Jeg bliver selv løbende kontaktet af virksomheder, som ganske enkelt er for små til at jeg ser at vi kan få et fornuftigt samarbejde op at køre. Jeg laver altid et hurtigt kig på virksomhedens hjemmeside, slår kontaktpersonen op og går ind trækker regnskaber på virksomheden. Og så sender jeg høfligt et svar tilbage, hvor jeg giver min anbefaling til hvad deres næste skridt kunne være - men jeg smider ikke alt hvad jeg har i hænderne for at svare en mindre interessant henvendelse.

Vurder om det er et stort projekt for dig og for dem - og ud fra din profil, din hjemmeside, dig som kontaktperson og din virksomhedstype (enkeltmands = ingen regnskaber), så kan det være du skal sælge dig selv lidt mere, end hvis det var en top 100 virksomhed herhjemme der kontaktede virksomheden.

/Arco

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)