Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger business angel til at investere i et byggeprojekt i Libanon som jeg skal stå for

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære læser

Jeg har længe døjet med den ide, at bygge en bygning i form af enten ejelejligheder eller lejelejligheder i Libanon. Jeg stammer selv fra Libanon og har meget forstand på byggemarkedet dernede. Jeg er 32, uddannet cand.oecon og har rigtig gode kontakter i form af en ingeniør og arkitekt som bor i Libanon og er mine familiemedlemmer. Jeg søger en serøs investor der finder min ide meget interessant og som kan stole på at overlade alt til mig og opnå en god fortjeneste.

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:04

Hej Antonio

Jeg investerer i ejendomme i italien, kender ikke Libanon, men vil give dig et par gode råd til hvad man forventer af min oplysninger som ejendomsinvestor, for at kigge dybere på et projekt, du giver for lidt oplysninger til at fange seriøs interesse.

Et par gode råd : Fortæl hvad størrelse den forventede investering er, hvad er den forventede forrentningsprocent, er det ferieboliger eller helårsboliger mv..

Held og lykke med dit projekt.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51

Hej Finn

Tak for dit indlæg.Jeg søger primært investorer som har forstand på markedet i Libanon ligesom mig.

Men jeg er enig med dig i, at man skal være lidt mere konkret og det er under opbygning. Investor skal oss kunne se, at jeg har gode kontakter i Libanon og det fremgår af annoncen.

Held og lykke med dine projekter

Mvh Antonio

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27

Hej Finn

Så er min annonce opdateret som planlagt med et konkret forslag.Du kan jo kigge forbi den og dele din mening ud, hvis du får lyst og tid?

Mvh/Antonio

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)