Hej Amino Jeg skal til at starte en webshop op, der skal sælge babyting. Det er barnevogne, autostole, tøj, højstole, senge, madrasser osv. Mine krav til et domæne er at det er ledigt på .dk Jeg ved ikke om "ø" er godt for en webshop. Google har vel problemer med dette? Det skal helst være dansk navn, og ikke et 100% engelsk. Jeg har desvære ingenting at give for hjælpen, da jeg som 16-årig ikke har så mange penge på lommen. Mvh. Alexander |
Browsers, og specielt mailprogrammer har et kæmpe problem med æ, ø og å. Men det kan klares alligevel, hvis man har samme domæne bare skrevet med ae hvis æ. Så redirecter man æ domænet over til ae. Og med hensyn til mails i den sammenhæng, bruger man ae til det.
Jeg tænkte lidt på navnet "tilditbarn.dk", men det er desvære optaget, dog har det ikke været i brug siden sidste år. Den viser bare den er hosted hos dandomain.dk.
Ellers kan du prøve babybutikken.dk - den er også taget men kan ikke findes på Google, der er ingen respons når man går til den direkte (ikke for mig i hvertfald), så mon ikke den nemt kan overdrages, hvis den ikke er aktiv.?