Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

multifisker.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer aminoer.

Jeg har lavet www.multifisker.dk kunne godt tænke mig noget feedback på den.

HAr et andet spørgsmål. Hvordan lokker jeg brugere til siden? Har fået mig et par sponsorer som vi gi nogle gode præmier det har jeg prøvet at bruge som trækplaster, men det ser ikke rigtig ud som om det virker.. har prøvet google addword og det er ikke de vilde klik jeg får der.. Er der nogle andre tips og triks i kan gi?

Mvh

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:56

Min første indskydelse er at siden er meget rodet / uoverskuelig og svært at danne sig et overblik over.  Måske at det ville hjælpe en hel del, at alt ikke er hvidt på forsiden?

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 30. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 21:56

Hvis jeg var dig, ville jeg støbe en forsidetekst sammen, der præsenterer din side. Jeg har, efter at have søgt lidt rundt på siden i små 5 min, stadigvæk ikke fået fat på sidens koncept? :) 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:14

Så det skal flere farver eller hvad ville du foreslå? Er det derfor brugerne ikke kommer??

Kristian prøv at se i blogs, men ja har tænkt det samme.. Skal vidst ha en forside der forklarer hvad det er .)

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 39
Fra  www.janehof.dk Skrevet kl. 09:12

Hej Matros,

Nøj hvor ser det avanceret ud Smile Og nøj hvor ser det godt ud! Men det er alt for forvirrende til en gammel dame som jeg.. Jeg bliver simpelthen forvirret af at kigge på din forside Smile Kan det ikke gøres lidt simplere? Hvorfor skal der være så mange informationer på forsiden egentlig?

Hilsen Jane

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:15

Super godt lavet synes jeg.

Det skal nok blive godt ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)