Jeg er kommet i den heldige situation at jeg skal være far lige om lidt og jeg har lidt for meget om ørerne i det daglige.
Derfor ville jeg gerne sælge en af mine projekter fra som ellers er ret køreklart, og jeg mener at en evt køber får en hel del for pengene samt muligheden for at tjene endnu flere ;)
Det drejer sig om en webshop med trylletricks, trylle rekvisitter osv. Fra 5 år og til prof tryllere så shoppen rammer bredt men har også et stort sortiment, varelageret følger med i prisen.
Det handler om cirka 120 forskellige artikler og tricks ( det meste er enkeltpakkede tricks ) som alle leveres med dansk vejledning. Pakket i kasser med varenumre, som stemmer overens med varenumre på shoppen. Trickene spænder lige fra 15 kr pr stk og op til cirka 800 kr for en kanintrylle kasse :) dvs alt er klart til at sælge videre, og med varenumre på alt. Så det er utroligt nemt for køber at sætte lageret op og når bestillingerne kommer plukke ting fra de rigtige kasser og sende afsted.
Webshoppen er sat op, alle artikler er oprettet med korrekt antal ift lagerstatus, billeder på alle produkter, forklaring osv. Shoppen er til dels søgeoptimeret men der kan godt gøres mere på dette punkt.
Med til køber er instruktion/ oplæring i shopsystemet men dette er ret nemt.
Der følger flere forskellige domæner med til butikken, som redirecter til hoved URL.
Udsalgsprisen på varelageret er på over 250.000 kr , og der følger utroligt meget ekstra med gratis som ikke er regnet med i denne pris. Udsalgsprisen er kun sat efter de salgsklare trick som er talt op og oprettet i butikken. Reel udsalgspris er nok nærmere 300.000. , jeg vil egentligt bare gerne af med det, for at få nogle penge fri givet, og have mere tid til kommende barn familie og så selvfølgeligt alle de andre projekter.
Jeg forestiller mig 95.000 ved en hurtig handel, men skriv endeligt hvis du er interesseret så kan jeg fortælle mere om det hele :) mvh Michal Johansen