Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedømmelse af logo

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm.. Personligt bryder jeg mig ikke om fontvalget, men det er jo meget subjektivt. Jeg syn's bare ikke det hænger ret godt sammen med ordet "Kronhjort".

Når det så er sagt, så er udgangspunktet som sådan fint nok, men der skal jo lige bruges lidt kræfter på at stramme det op. Der er noget med spatieringen (se eks. mellem K-r og r-t) hvor mellemrummene ikke stemmer ret godt overens med de andre bogstaver. Derudove mener jeg at geviret er "for meget"; det er for detaljeret, hvor jeg mener at et mere stiliseret look ville kunne hjælpe en del. Det vil også spille meget bedre sammen med fontvalget, og logoet vil ikke "flimre" i små størrelser. Jeg forstår heller ikke helt spidserne på geviret; er det en udtoning, eller noget helt andet..? Sne?

Den lille kronhjort er ok - men hvorfor ikke få lavet en uden den der bakke eller baggrund, så man kan se benene frit i stedet?

Og jeg tror egentligt godt du kan droppe det der "Danish design since 2013" - det gi'r ikke nogen mening, med mindre du ligefrem vil skilte med at du ingen erfaring har.

Håber, mine råd er gode og du kan bruge dem til noget, ellers må du jo ignorere det. ;)

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:26

Tusinde tak for dit indlæg, virkelig vigtigt når man sådan er forholdsvis ny til faget.

Fonten er tager da jeg synes det er rent, og ikke har for meget bling over sig.

Det er helt korrekt at der noget som skal rettes, og også angående mellemrummene af bogstaverne. Jeg har valgt geviret skal have den hvide kant simpelthen for at få lidt mere vildt ind i det, jeg synes at helt sort, eller helt hvidt ville blive for meget, af det sammen.

Jeg vil helt sikkert se på den lille hjort angående bakken, det kan jeg godt se efter i har sagt det.

Måske har du ret angående vores tekst under Kronhjort, det måske for useriøst, det må jeg lige overveje. Tusinde tak for dit feedback.

http://www.energismykker.dk - Magnet smykker som hjælper til mere energi

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 17:32

Emil44:
Jeg har valgt geviret skal have den hvide kant simpelthen for at få lidt mere vildt ind i det, jeg synes at helt sort, eller helt hvidt ville blive for meget, af det sammen.

Det kan jeg godt se, jeg er bare bange for at det vil komme til at "flimre" eller virke som en fejl, så måske skal det gen-tænkes. :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)