Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til regnskab og markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ved ikke om dette indlæg er postet i den rigtig tråd, men here it goes

Min veninde og jeg åbnede for 2 år siden butik med salg og udlejning af brudekjoler. Vi har ca åbent 2-3 dage/aftener i ugen hvor vi samler kunderne.. Men dét at skulle markedsføre sig er jo en jungel uden lige... Vi bliver kimet ned af tlf-sælger som altid har et godt tilbud som vi ikke kan leve uden... Vi er ikke i tvivl om at vi skal markedsføre os online, da vi ikke når vores målgruppe igennem aviserne og ligende

Hvor er det aktuelt at markedsføre sig ? Vi har en kontakt som vil hjælpe os med goggle adwords og vi er på FB

Derudover har vi et regnskabs"hul" Vi mangler en super sød og effektiv revisor som har en enorm portion tålmodighed og som gider skære tingene ud i pap for os... Pt har vi en bogholder som gør sit arbejde godt, men hun er ikke up-to-date og emner som afskrivninger aner hun og vi intet om..

Kan i anbefale en sød og tålmodig revisor :)

og vil i evt tjekke vores hj-side www.cinderellafestkjoler.dk Vi skal have en tekstforfatter ( så sådan en søger vi også ) men kom endelig med ris/ros ( vi er ikke sarte )

Vi var igår til foredrag med Martin Thorborg & Rolf Høegh, super foredrag og vi brainstormer helt vildt, så NU skal der ske noget nyt og derfor beder vi om jeres hjælp

Kh Heidi & Vivi

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47151
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:11

hej askepot  - skiv hvor I holder til - (måske i Billund området Smile) så bliver det bedre det i får af revisor. www.agera.dk er amions revisor finde site - tre gratis tilbud - gå der ind og læg jeres forespørgsel op - alternativt tag freelancer som en af knapperne øverst i Amino

Det er vigtigt for jeg hurtigt at ha check på regnskabet, det er så uendeligt meget mere besværæigt at rette op på noget, end at få det OK fra start

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Heidi og Vivi

Jeg vil lige give mit besyv med på markedsføringsfronten.

Første skridt er at få implementeret Google Analytics på jeres hjemmeside, så i kan se hvor mange der besøger den og hvor de kommer fra. Google Analytics er gratis og kan oprettes på www.Analytics.google.com.  Danaweb burde kunne hjælpe jer med at implementere detteSmile

Selvom i ikke har en webshop, så mangler jeg produktbeskrivelser og priser på hvert produkt. Jeg se at i skriver noget med at tilretning koster ekstra, men i kunne måske skrive 'Fra 3.000 kr. for denne Cinderella brudekjole'. Jo mere information der 'mangler' jo større incitament giver i de besøgende til at forsvinde fra jeres hjemmeside.

Og så ville jeg måske overveje en webshop til de mere 'simple' kjoler. Personligt ved jeg at der er mange søgninger efter diverse kjoler på Google og hvis i lavede en webshop, ville i kunne lave en affiliate aftale med Partner-ads.dk for eksempel og få kunder den vej fra. Det gode ved affiliate er at du kun bruger penge, når du tjener penge da affiliate sider får en procentdel provision af det salg der bliver genereret i jeres webshop. Derfor har de interesse at lede så relevant trafik til jer som muligt.

Dandomain og Scannet har udmærket webshops til lidt over 299 kr. om måneden og de konverterer ganske udmærket.

Held og lykke.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 15:23

Hej Heidi og Vivi,

Som en "starter" kan i eventuelt oprette jer på 123udlejning.dk, hvor vi formidler kontakten mellem lejere og udlejere, indenfor en lang række brancher. 

Det er en gratis-service, så der er ingen problemer der :)

http://www.123udlejning.dk/ 

Derudover kender jeg nogen som laver flotte hjemmesider og effektiv online marketing, til gode penge. De hedder OpenOcean og jeg har selv brugt dem. de er meget prof.

http://www.openocean.dk/

Mvh

Alexander Svensson,

projektleder,

123udlejning.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 15:31

Cinderellafestkjoler:
vi er på FB

Brug FB annoncer til at tiltrække lokale likes. (gætter på at jeres kunder ikke er Kbh, hvis I samler kunderne i Billund) Man kan segmentere FB helt ned til alder, civilstatus og område og det synes jeg virker utrolig godt for mine kunder. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)