Hej Jeg ved ikke om dette indlæg er postet i den rigtig tråd, men here it goes Min veninde og jeg åbnede for 2 år siden butik med salg og udlejning af brudekjoler. Vi har ca åbent 2-3 dage/aftener i ugen hvor vi samler kunderne.. Men dét at skulle markedsføre sig er jo en jungel uden lige... Vi bliver kimet ned af tlf-sælger som altid har et godt tilbud som vi ikke kan leve uden... Vi er ikke i tvivl om at vi skal markedsføre os online, da vi ikke når vores målgruppe igennem aviserne og ligende Hvor er det aktuelt at markedsføre sig ? Vi har en kontakt som vil hjælpe os med goggle adwords og vi er på FB Derudover har vi et regnskabs"hul" Vi mangler en super sød og effektiv revisor som har en enorm portion tålmodighed og som gider skære tingene ud i pap for os... Pt har vi en bogholder som gør sit arbejde godt, men hun er ikke up-to-date og emner som afskrivninger aner hun og vi intet om.. Kan i anbefale en sød og tålmodig revisor :) og vil i evt tjekke vores hj-side www.cinderellafestkjoler.dk Vi skal have en tekstforfatter ( så sådan en søger vi også ) men kom endelig med ris/ros ( vi er ikke sarte ) Vi var igår til foredrag med Martin Thorborg & Rolf Høegh, super foredrag og vi brainstormer helt vildt, så NU skal der ske noget nyt og derfor beder vi om jeres hjælp Kh Heidi & Vivi |
hej askepot - skiv hvor I holder til - (måske i Billund området ) så bliver det bedre det i får af revisor. www.agera.dk er amions revisor finde site - tre gratis tilbud - gå der ind og læg jeres forespørgsel op - alternativt tag freelancer som en af knapperne øverst i Amino
Det er vigtigt for jeg hurtigt at ha check på regnskabet, det er så uendeligt meget mere besværæigt at rette op på noget, end at få det OK fra start
vh