Lene dette er ikke en debatforum. Vil du diskuttere må du skrive inde på EB eller BT. |
Telegiganten.dk:Lene dette er ikke en debatforum.
Jeg går ud fra at det var en joke..
Lene dette er ikke en debatforum. Vil du diskuttere må du skrive inde på EB eller BT. |
Jeg går ud fra at det var en joke.. |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
En del af pakken i det spørgsmål er da, at du ikke kommer på kant med spam - det var da surt at betale for en super tekst og så få en større udgift bagefter. Jeg må sige at dels er det vel er lidt morsomt at skrive Amino ikke er et debat forum, og jeg synes du reagerer ret uvenligt på flere venlige mennesker - hvorfor pokker ikke bare lukke diskussion ved at skrive, at dit Email tilbud til erhverv kun vil blive sendt helt efter reglerne og aldrig som spam - så er den vel ikke længere - og du kan få tilbud som du ønsker. Hans S er bestemt en af de gode med alt jeg hører i øvrigt - så tal trygt med ham vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
"Igang" det må det da næsten være, da det opr. indlæg er blevet postet på amino's debatforum ;-) Så vidt jeg ved, er det et debatforum, hvor man skriver meninger, kommenterer og giver gode råd??? Men hvad ved jeg - eftersom jeg ikke er så sofistikeret, at jeg hverken læser BT eller Ekstrabladet ? ;-) |
/ L. B.H.B.S.
Du har postet et spørgsmål i kategorien "e-mail marketing tips og tricks" derfor må du forvente at der bliver en debat og at andre aminoer kommer med tips og tricks. Hvis du udelukkende er interesseret i et tilbud fra en potentiel leverandør, så kan du poste i kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig" og gerne formuleret så det ikke misforståes at det er tilbud du øsnker. Denne tråd kan godt forståes som om du efterspørger andre aminoers erfaringer og anbefalinger. De bedste hilsner |