Hej Hvem er skarp til dette? |
Til tekstarbejdet?
Til tekstarbejdet? |
Det skal være et tilbud ud til erhvevskunder der fortælle hvad vi kan tilbyde, og måske hvem vi er. Altså et opstarts email så de kan henvende sig når de har brug for de ting vi kan tilbyde. Salgsbrev kalder man det vidst også. |
Du finder næppe nogen, som kan lave det med bedre resultat end mig.
Jeg har fokus på at skrive, så dine kunder reagerer.
Jeg har fokus på, at vi i fællesskab skal finde den rigtige balance mellem her og nu-salg og opbygning af troværdighed. Jeg går ud fra, at du har styr på reglerne for, hvem du må sende e-mails til?
Ring til mig - så tager vi en uforpligtende snak.
Venlig hilsen
Hans Stokholm Kjer
2814 8403
|
Ret vigtig pointe! Du skriver email i overskriften, men salgsbrev i dit indlæg. Emails må du kun sende såfremt du har hentet accept hos modtager, du må altså ikke bare sende ud til relevante kunder på mail. Så enten så ringer du og får accept, eller også sender du et fysisk brev. |
Hej Telegiganten, Du påtænker vel ikke at fremsende salgsbreve via mail til kommende kunder - som du endnu ikke har kontakt med eller har indhentet tilladelse hos til dette vel? I såfald skal du være opmærksom på, at du overtræder markedsføringslovens § 6 - i dagligtale "Spam-loven" Ex. har kendskab til et firma KBH der for 2. gang blev politianmeldt den 6. november 2012 af Forbrugerombudsmanden for overtrædelse af denne. Tænk dig godt om før du gør det, for det kommer til at koste dyrt, hvis du bliver anmeldt ;-) MVH Lene |
/ L. B.H.B.S.
Nemlig - den slags rådgivning hører med i pakken, hvis man køber hos mig. Hans |
Slap nu lige af en gang. Hvem har sagt vi bare skal sende dem uden accept :) |
Være venlig kun at skrive når det drejer sig om selve emnet om hvem der kan tilbyde at hjælpe os med salgs/email tilbud |