Jeg er en erfaren SW ingeniør som søger en god ide til et stykke SW udvikling, som jeg kan hygge mig med om aftenen.
Det skal være et PC program eller til smartphone, jeg gider ikke web programmering.
Søger også andre programmører, der vil være med at at starte et fritidsprojekt op, men der kræves ligesom en rigtig god ide først, før man vil bruge sin fritid på det.
De fleste af mine egne ideer ender som prototyper i nederste skuffe, så manden med ideen må også gerne kunne sælge den, når den er færdigudviklet.
Jeg har masser af ideer, som også i længden kan give penge, dog forstår jeg mig kun overordnet på hvad man kan teknisk.... og jeg har vist ikke helt forstået hvad du kan lave, så hvis du kan uddybe det mere, ville jeg blive glad
Jeg er maskiningeniør og er netop startet et hardware projekt. spørgsmålet er hvilken slaks sw du kan programmere ? Jeg har en digi 9C microprocessor som jeg gerne vil slippe for at skulle sætte mig ind i.
Mobil er bestemt en god branche at komme ind i for tiden. Du skal nok understøtte både Java & .NET Compact Framework for at nå de fleste hvis du vælger sådan et projekt. Iflg. IT- og telestyrelsen så har de fleste mobiler tilknyttet et GPRS abonnement, så måske du kunne finde ud af at bruge den always-on internetlinie til at løse et problem for mobilbrugerne?