Hej Aminos Jeg er nået dertil hvor jeg godt kunne bruge noget mere trafik i min webshop. Det område jeg jeg vil fokusere på nu er Facebook og hvordan får man Likes og Fans hurtigt og effektivt? - mit svar var konkurrencer.. Efter lidt søgen på nettet kan jeg godt se at skal man gøre det rigtigt så er vejen frem et 3. parts modul. Her opstår mit problem, de få der udbyder dette (i DK) har en, for mig alt for dyr pris. Jeg er nystartet i webshop branchen og har ikke et overskud der kan bære en udgift på 10.000 kr eller deromkring til et modul jeg skal bruge en gang i mellem, dertil skal lægges den præmie man nu vil udlove osv. Det jeg søger er en løsning hvor man kan få et konkurrence modul, ikke gratis, men til en pris man kan leve med. Og ja den person der har udviklet dette modul skal også leve, men alternativet er jo jeg ikke opretter konkurrencer, som mit budget ser ud lige nu. Man kan opstille det på flere måder, f.eks.: Pris pr. konkurrence. - hvor prisen er variabel i forhold til hvor mange likes den får, eller hvor mange likes man har inden konkurrencen. Eller er jeg helt gal på den? Der må være andre end mig der synes de moduler der findes på markedet er for dyre for os små nystartede. Tænk på et potentiale der ligger i alle de firmaer der laver ulovlige konkurrencer på Facebook. Håber nogen kan hjælpe. Mvh. Bo - 3dkids.dk |
Søg på "facebook konkurrence applikation" på Google :-)