Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scannet vs. danhost

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg ved der i forvejen er en del indlæg om dette emne men, jeg har ikke kunne finde præcis det jeg skulle bruge.

Jeg skal til at lave en webshop. Og har besluttet at gå efter en standart løsning selvom jeg selv godt kan lidt html og php koder. Jeg har undersøgt markedet og har fundet disse to udbyder.

Danhost og scannet prismæssige er de ikke ens men danhost køre vist på et andet betalings systems, hvor man skal betale en % del af omsætningen til PBS.

Jeg vil gerne høre jeres mening om disse to udbyder.

Mvh. Jeppe Stenbæk
JS Elektronik

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:50
Hvad er det du mangler af information, som der ikke står i de tråde du har læst?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:43
altså du siger, at du vil have en standard løsning webshop... men det tilbyder danhost ikke... mon ikke du mener en dandomain webshop... ?!

Scannet skal du betale 200 kroner mere pr. måned for søgeoptimering... det synes jeg ikke er i orden, det burde være integreret som standard i ethvert webshop... men det erjo bare min holdning...

Dandomain er der vist ingen slinger i valsen med....

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:39
Hej.

Jeg har prøvet scanet (scancommerce) to gange før og er rigtig glade for deres produkt og især der SERVICE den er top Doaller. $

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:20
Hej Jeppe,

Begge systemer har sine styrker og svagheder. Jeg har en Scannet-shop. Den er meget nem at arbejde med og de har en god hotline-service. Som kunde kan man se totalbeløbet incl. fragt inden man skriver de personlige oplysninger. Mange andre netbutikker kræver de personlige oplysninger tidligt i førløbet - måske er det derfor at flere efterlader kurven.

Held og lykke med din søgning.

Julie 

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:34
nej jeg mener ikke dandomain jeg mener www.danhost.dk som er næsten halvpris af scannet. men hvad for man mere ved at købe en scannet løsning ??
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 18:02
Bruger scannet i anden forbindelse og supporten er fantastisk og lynhurtig at komme igennem til selv på skæve tidspunkter
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 01:17
Dato: 10-08-2007 17:34:16 Forfatter: Stenbæk nej jeg mener ikke dandomain jeg mener www.danhost.dk som er næsten halvpris af scannet. men hvad for man mere ved at købe en scannet løsning ??

Jeg må tilslutte mig Brian, og spørger igen om du ikke mener dandomain ?? Da du skrev igen at det ikke var dem du mente, men at det var danhost, tænkte jeg at jeg da lige ville se om det var noget nyt de var begyndt at tilbyde, så jeg støvsugede lige deres side, og jeg kan altså ikke finde nogle steder hvor der står at de tilbyder en standard webshop, eller bare en webshop i det hele taget !!!

Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:53
Tilmeldt 5. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:04
Hej

Jeg bruger www.scannet.dk til intranet, kalendere, server osv til de ansatte på kontoret. Jeg kan kun tilslutte mig, at deres support er god.  Deres programmer er rimelig nemme at sætte op.

Ved scannet koster det 99 kr. om måneden at have dankort + afgifter til pbs. Så scannet koster nok snarere 299 kr.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)