Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk mock-up. Hvordan? hvor dyrt? hvor svært?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg er igang med at udvikle en applikation og vil gerne have konkretiseret nogle af mine ideer. Derfor vil jeg selvføgelig gerne i kontakt med en dygtig grafiker eller et grafisk bureau. Projektets natur dikterer dog at jeg er afhængig af andre længere fremme i processen. De skal have præsenteret ideen og give thumbs up eller thumbs down. Derfor skal det på nuværende tidspunkt helst ikke være vanvittigt dyrt.

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet nogle mock-ups i photoshop eller indesign, som kan bruges til at lave en digital prototype af applikationen. Så her er mine spørgsmål:

Har i nogen idé om hvad sådan noget koster?

Kender i til nogle kompetente folk?

Og er der nogle smarte måder at gøre det billigt på?

Jeg har selv overvejet om man kunne ligge et mindre beløb til at starte med og, hvis projektet kan blive realiseret, lave en kontrakt på at de får jobbet, da det vil blive af en meget større skala. 

Alle idéer og inputs er velkomne!

Mvh Christian

Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:11

Sorry, men den får lige et morgen-BUMP :-)

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 08:36

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:52

Hej Christian,

Det lyder spændende.
Har du mulighed for at slå PB til ? Ellers er du velkommen til at kontakte mig på skype: nils_dk

Hav en god dag,

Venlig hilsen
Nils Pedersen 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 09:28

Jeg vil da også gerne byde ind på opgaven. Hvad prisen angår, så kan det være svært at svare på - men hvis du laver nogle håndtegnede skitser hjælper det gevaldigt på det.

Mockups'ene vil jeg så enten lave i Illustrator eller Fireworks, da de programmer har lidt flere funktioner, som er gode, når der skal laves knapper odsl.

Mvh David

www.davidchristensen.dk

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)