Hej Aminoer. Jeg skal bruge en hjemmeside som kan følgende Der skal være mulighed for at oprette nogle ting på den. Det skal IKKE være en webshop, men det kunne fx. være man skulle oprette biler, så der skal være mulighed for at ligge billeder op, tekst, fakta mv. Derudover skal det så være muligt at lave en simpel søgning, man skal kunne søge på de funktioner som man har tastet ind ovenover. Derudover skal der være nogle informations-/tekstsider Hvis I mangler flere informationer kan I bare skrive. Jeg kunne godt tænke mig at høre pris samt hvornår du vil kunne gå igang og hvor lang tid du tror det tager. Skriv gerne disse ting på en PM God søndag. |
Jeg skal bruge en hjemmeside der kan følgende:
- 1
Blogger på www.stomien.dk
|
Hej. Jeg håber du har en kravspec som du kan sende til den som skal udvikle sitet for dig, hvor alle funktioner står i, og det er helt ned til Login og logud funktioner og diverse andre små "betydnings løs" funktioner. Ellers har man ikke en change for at give dig en ordentlig pris, og så vil dit site med garanti blive mange gange dyrer end du får afvide til at starte med. Ud over det så er det vigtigt at vide om du allerede har designet til siden, eller om det også skal laves. For ud fra hvad du skriver her, så kan man hurtigt smide et par indput felter på en side, og lægge tingene i en database og så præsentere dem på en anden side, evt med en simpelt søge funktion, det skulle ikke tage mere end 2timer at lave. så det vil vel koste en 500-600kr at få lavet. men jeg tvivler på det er nok. |
Hej og tak for jeres svar jeg har desværre ikke en endelig kravspec som jeg kan sende endnu. Det kunne være en side som http://www.scandiahousing.com bare hvor det er noget andet man skulle kunne oprette. Der skal kun være logind for mig hvor jeg kan oprette de ting der skal på, så der skal ikke være adgang for en kunde. Jeg har ikke designet på plads, men det skal være noget simpelt og stilet. |
Blogger på www.stomien.dk
Hey, |