Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner(e) søges til spændende projekt (Tank - Stander sikkerhed) Mulighed for kæmpe omsætning!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Partner(e) søges til spændende projekt!

Brænder du for at kunne være med til at udvikle en idé som vil kunne være til nytte verden over? At være med til at sætte prikken over i'et? Nu har du muligheden!

Jeg søger en, måske flere som vil kunne være med til at skabe en idé fra start til slut.

I stedet for at nævne noget omkring min idé til at sætte en stopper for dette, kan jeg fortælle hvad det omhandler, og skrive lidt om de ulemper olieselskaberne har.

Vi taler om et sikkerhedssystem til tankstationerne, som sikre sig mod benzin/dieseltyveri.

I dag ser vi f.eks SHELL har indført deres ”DriveOff” System, som gør at ekspedienten skal indtaste nummerplade, og derfra vurdere om det er den rigtige plade der sidder på køretøjet som er i gang med at tanke.
Dette har deres fordele og ulemper, f.eks. Har der været landskamp i parken, og folk fra Jylland er på vej hjem, hvilket giver tankstationerne utrolig travlt, når de både skal tjekke køretøjer som forsøger at tanke, og tage imod betaling fra kunder i butikken, det vil sige lange køer. Ud over dette, skal ekspedienten lave en form for ”vurdering” af kunden inden de frigiver pumpen i butikken, ”Er det en person som vil stikke af?” Mange tankstationer køre med det system som er 3 ”smuttere” og en fyringsseddel.

Q8 har indført deres ”før-betaling” System, som gør at kunderne enten skal betale ved standeren, eller ind i butikken for at betale før de tanker.
Dette har deres fordele og ulemper, f.eks. Hvis man gerne vil have sin bil tanket op, og man kun har et Visa Electron, som man stikker i automaten for at tanke, hæver automaten det beløb du tanker for, samtidige reserver automaten nogle penge, i de fleste tilfælde omkring 400 kr som først bliver frigivet efter et par dage. Og er det sidst på måneden, og man går i skole og derfor ikke har så mange penge, er det lidt trist at komme ud for dette. Ellers lad os sig kunden gerne vil have tanket bilen op, og kun har kontanter, så skal kunden ind i butikken for at betale ”500 kr” hvorefter han skal ud og scanne kvitteringen, tanke bilen som der nok kun kan tankes for 437,83 kr, så skal kunden ind i butikken igen for at få udbetalt det resterende beløb.

● Mindske travlheden i butikken.
● Slut med nummerplade tjek
● Slut med ”ansigtsvisninger”
● Slut med at være på vagt
● Slut med at kræve kørekort samt betaling før tankning
● Standeren kan være åben i butikkens åbningstider uden godkendelse af ekspedienten.

Udklip fra internettet.

” Tyveri af nummerplader er et stigende problem.

Der stjæles stadigt flere nummerplader i Danmark. Mange bruges i forbindelse med benzin-tyverier eller anden kriminalitet.
Sidste år nåede antallet af nummerplade-tyverier i følge en dugfrisk opgørelse fra kriminalpolitiet op på 20.266. Det er næsten en firedobling i forhold til 2005, hvor der blev anmeldt 5.800 tyverier af nummerplader. Siden da er det gået jævnt den forkerte vej samtidig med at antallet af benzintyverier er vokset. Sidste år blev der anmeldt ca. 40.000 benzintyverier. Derfor har mange olieselskaber indført forudbetaling og »ansigtsvisning« – video-overvågning af nummerplader – på særligt udsatte tankstationer.

»Jeg skønner, at benzinselskaberne taber over 20 millioner årligt på benzintyverier. Og samtidig med, at antallet af tyverier er stigende, er tyvene blevet mere professionelle. Mange benytter stjålne nummerplader, så video-overvågningen ikke kan bruges i opklaringen,« siger Michael Mücke Jensen fra benzinselskabernes brancheorganisation. ”

Ud fra hjemmesiderne som tilhører Q8, Statoil og Shell, har de sammenlagt over 750 bemandet tankstationer i Danmark. Vi taler om en idé til flere millioner hvis det lykkes.

Har man den rigtige idé, kan man komme langt, det er ikke kun i Danmark vi har dette problem!

Kunne du tænke dig at vide mere? Send mig gerne en mail, hvor du fortæller lidt om dig selv, hvad du kan bidrage med, og hvorfor du tror du vil kunne være den person som skaber historie!

Med venlig hilsen

Daniel

dm@n1invest.com

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 07:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Desværre igen et af de utallige flyvende ide indlæg. Vi har behov for at vide meget mere, ikk om selve ideen men mere om hvor du står idag:
- finansieringsbehov?
- hvad har du selv investeret
- hvad er du selv parat til at ligge i projektet
- hvad forventer du af en partner
- hvad får partneren ud af de rent økonomisk fra dag
- hvilke opgaver skal de partner påtage sig
-er der lavet realistiske markeds undersøgelser for dit produkt
- hvad forventes af tidsforbrug for partner. Skal man sige sit job op og leve på en sten?
- er der lavet en udførlig komplet forretningsplan?

Venligst
Sten Krog

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:09

Ja jeg mangler også mere viden, men du er velkommen til at skrive til mig på andersfensbaek@gmail.com

Mvh
Anders

Salgskonsulent hos Systemfrugt A/S

Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej daniel
Jeg syntes helt sikkert det er et spændene projekt du har fundet dig. Hvis du ikke allerede har løst problemet så kontakt mig endelig jeg elsker udfordringer og har bestemt noget expertise du burde kunne bruge i jagten på tyverifri standere. Jeg har både muligheder for at kontakte benzintyve og jeg kan bidrage med en masse gode ideer og know how... lad mig være ærlig at sige at for nogle år siden udviklede vi en del smuthuller til folk der ville havde (billig) benzin så hvorfor ikke slutte cirkelen med at lukke hullerne igen.
Hvis du ik harfundet løsningen endnu så skriv endelig til mig på luffemoney@gmail.com
Mvh. Luffe
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)