I får lige et link til min side, så i ved hvad jeg snakker om :) http://www.facebook.com/ChristinaVang.info Min idé: At samle de bedste webshops til det kvindelige køn på 1 side, eller 2 sider da min hjemmeside også er med: www.christinavang.info Samle en masse gode vidoer om hvordan man kan sætte sit hår, lægge makeup og en masse tips og tricks.. Disse ting er primært at finde på hjemmesiden! Alt i alt et modeunivers :) Jeg sælger ikke noget og gør alt dette for "hyggens" skyld :) Men i og med at det ikke har været helt gratis at starte dette op, vil jeg gerne have en masse "synes godt om" tilkendegivelser på min facebook side, da det giver et godt grundlag for at fortsætte med at "arbejde" gratis :) Men hvordan får jeg folk til at trykke på "synes godt om" knappen ? Jeg kan se at der er ca. 3000 flere mennesker der ser mine opslag end de ca 1200 der synes godt om siden. Jeg har prøvet at købe nogle ting ind og lave en konkurrence for at få de her ca. 3000, eller bare 100 af dem til at synes godt om siden, men min side er gået lidt i stå, efter at jeg har lagt en konkurrence op ? Hvordan får jeg lavet om på det ? Og hvordan får jeg flere "synes godt om" tilkendegivelser ? Med venlig hilsen Christina Vang |
Hjælp til at få mere gang i min facebook side!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)